عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2020 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

آموزش اوبونتو – قسمت هفتم(تنظیمات بخش Apperance)

سلام

با هفتمین جلسه از آموزش ubuntu در خدمتتون هستیم، در جلسه قبلی با قسمت های مختلف unity آشنا شدیم، حالا از این جلسه به بعد سعی داریم تا قسمت های مختلف تنظیمات را کار کنیم و هر بخش یا بخش های مهم را آموزش دهیم، پس در ادامه با بپرسم همراه باشید تا با اولین بخش تنظیمات یعنی بخش Apperance آشنا شویم.

آموزش:

  • وارد System Setting شوید و از فسمت Personal ، گزینه Apperance را اننتخاب کنید.

apperance

  • پس از انتخاب این گزینه وارد صفحه این گزینه به شکل زیر می شوید.
apperance-page

نظیمات بخش Apperance

بخش Apperance در کل مربوط به ظاهر یونیتی می شود که دارای دو زبانه به نام های Look و Behavior می باشد، در این بخش میتونیم کارهایی مثل:

  • تغییر عکس زمینه
  • تغییر پوسته
  • تغییر اندازه آیکن ها
  • مخفی کردن لانچر(Taskbar که در جلسه قبل گفتیم).

در زبانه Look از سمت راست میتونیم یکی از تصاویری که به صورت پیش فرض وجود دارد را انتخاب کنیم، یا هم اینکه روی علامت + کلیک کنید و به مسیر تصویر برید، همچنین میتونید روی تصاویری که در سیستم ذخیره دارید راست کلیک و گزینه Sat as walpaper را انتخاب کنید تا تصویر به عنوان تصویر زمینه انتخاب شود.

set as

نظیمات بخش Apperance

در زیانه Look دو گزینه دیگه هم داریم، یک گزینه Luncher icon size هست که برای تغییر اندازه آیکن ها استفاده می شود و یک گزینه هم به نام Theme که می توانید از لیست کشویی یک پوسته انتخاب کنید.

theme_Luncher

زبانه دوم، زبانه Behavior است، که می تونید تنظیماتی مثل مخفی شدن لانچر(که وقتی ماوس روش بره ظاهر بشه)،اینکه نام پنجره ها در عنوان نمایش داده بشه و …، تنظیمات را تغییر بدید و نتیجه ها را مشاهده کنید، هر جا احساس کردید که تنظیمات را بهم ریختید با کلیک روی دکمه Restore Behavior Setting تنظیمات را به پیشفرض بازگردانید.

behavoir

نظیمات بخش Apperance

آموزش تنظیمات بخش Apperance به پایان رسید.

هرگونه سوالی یا مشکلی در رابطه با مطلب فوق داشتید؛ در سایت بپرسید، پاسخگوی سوالات شما هستیم، برای پرسیدن سوال کلیک کنید.

موفق باشید.

مطلب پیشنهادی:  آموزش رسم اشکال هندسی در بیسیک فور اندروید

درباره احمد آخوندیمدیر سایت

همیشه در تلاش برای یادگیری :) ارتباط با من: 09159352892

دنبال کردن

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.