عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2023 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

آموزش اوبونتو – قسمت هشتم(تنظیمات بخش Brightness & Lock)

سلام

با هشتمین جلسه از آموزش های اوبونتو در خدمتتون هستیم، در این قسمت می پردازیم به دومین بخش از تنظیمات اوبونتو، بخش Brightness & Lock، این بخش برای انجام تنظیمات روشنایی و قفل کردن صفحه نمایش است.

آموزش:

  • وارد System Setting شوید و Brightness & Lock را انتخاب کنید.

brightness $ lock

  • پس از کلیک وارد صفحه تنظیمات مربوط به این گزینه می شوید.
brights-&-lock-setting

تنظیمات بخش Brightness & Lock

در این صفحه می توانید تنظیمات غیر فعال شدن و قفل شدن صفحه نمایش را انجام بدید، میتونید تنظیم کنید که اگر سیستم مثلا ۵ دقیقه بیکار بود صفحه نمایش قفل بشه.

که به توضیحات قسمت های علامت گذاری شده می پردازیم.

۱- در این قسمت میتونید مشخص کنید که صفحه نمایش بعد از چند دقیقه غیر فعال بشه(که به طور پیشفرض روی ۵ دقیقه تنظیم شده است).

۲- همچنین میتونید تنظیم کنید که بعد از غیر فعال شدن سیستم قفل هم بشه یا نه، با روشن کردن این گزینه این امکان فراهم میشود.

۳- در صورتی که قسمت Lock را on کنید این بخش فعاله، واگه off کنید این بخش غیر فعال هست، در این بخش میتونید تنظیم کنید که سیستم پس از چند دقیقه قفل بشه(که به صورت پیشفرض روی ۵ دقیقه تنظیم شده است).

۴- در این قسمت میتونید مشخص کنید که اگر سیستم عامل قفل شد، وقتی خواستید دوباره وارد سیستم عامل بشید از شما رمز بخواد یا نه(بهتره که تیکش رو بزنید تا رمز بخواد).

آموزش تنظیمات مربوط به بخش Brightness & Lock به پایان رسید.

هرگونه سوالی یا مشکلی در رابطه با مطلب فوق داشتید؛ در سایت بپرسید، پاسخگوی سوالات شما هستیم، برای پرسیدن سوال کلیک کنید.

موفق باشید.

مطلب پیشنهادی:  تگ های HTML - تگ mark

درباره احمد آخوندیمدیر سایت

همیشه در تلاش برای یادگیری :) ارتباط با من: 09159352892

دنبال کردن

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.