عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2021 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

نصب برنامه های اندروید در ویندوز

سلام

حتما شما هم دلتون میخواد که نرم افزارها و بازی های اندروید رو بتونید روی ویندوزتون نصب کنید ! برای این کار نرم افزارهای مختلفی وجود داره که سیستم عامل اندوید رو روی ویندوز نصب کنید ، که از محبوب ترین این نرم افزار ها میشه به Bluestacks,Nox,Genymotion,Andyroid نام برد ، کار این نرم افزار ها اینه که محیط اندروید رو برای ما شبیه سازی می کنن و ما میتونیم مثل گوشی یا تبلتمون که روش سیستم عامل اندروید هست ، روی ویندوز هم سیستم عامل اندروید داشته باشیم و برنامه ها و بازی هامون رو روش نصب کنیم 🙂 .

اندروید

برای دانلود :

نصب نرم افزارها مراحل پیچیده ای نداره و به راحتی قابل نصب است .

پس از نصب شما میتونید روی برنامه های اندروید که پسوند .apk دارن دوبار کلیک کنید تا به صورت خودکار روی شبیه ساز نصب و اجرا بشن ، اگر به هر دلیلی با دوبار کلیک روی برنامه ها ، شبیه ساز شروع به نصب کردن برنامه مورد نظر شما نکرد ، روی یکی از برنامه ها راست کلیک و گزینه Open with رو انتخاب کنید و از منوی باز شده هر کدوم از نرم افزارها رو که نصب کردید انتخاب کنید ، با این کار از این به بعد هر وقت روی فایل های .apk کلیک کنید برنامه ها به طور خودکار در شبیه ساز نصب می شن .

موفق باشید .

سوالات خود را می توانید در سایت بپرسید ؛ پس از عضویت در سایت از طریق این لینک میتوانید سوالات خود را بپرسید .

 

مطلب پیشنهادی:  آموزش ساخت منوی فانتزی در بیسیک فور اندروید

درباره احمد آخوندیمدیر سایت

همیشه در تلاش برای یادگیری :) ارتباط با من: 09159352892

دنبال کردن

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.