عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2023 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

۶ شبیه ساز برتر اندروید برای کامیپوتر

سلام

در این مقاله می پردازیم به ۶ شبیه ساز برتر اندروید برای کامپیوتر ، شبیه ساز ها در خیلی از مواقع کاربردی هستن و بیشترین کاربرد آنها برای توسعه دهندگان است ، چرا که می توانند نرم افزار خود را بر روی چند دستگاه اجرا و نتیجه را مشاهده کنند.

۱ – AMIDuOS


AMIDuOS

AMIDuOS میتواند اپلیکیشن های اندروید را بدون داشتن گوشی یا تبلت اندروید، دقیقا به همان صورت در ویندوز شما اجرا کند. بدین صورت که می توانید از برنامه ای که روی دسکتاپ در حال نمایش است درست مثل زمانی که روی تلفن همراه خود با آن کار می کردید بهرهمند شوید.
وب سایت سازنده : کلیک کنید .

 

۲ – Andy

andyroid
نرم‌افزار Andy اندروید را در مک و ویندوز شبیه‌سازی می‌کند و امکان اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی را فراهم می‌سازد. برخلاف BlueStacks که تنها قادر به اجرای اپلیکیشن‌های اندروید است، این ابزار رایگان بطور کامل تجربه اندروید را در ویندوز و مک ارائه می‌دهد. علاوه بر این حتی امکان یکسان‌سازی بین دیگر ابزار‌های اندرویدی را نیز فراهم می‌سازد. همچنین این نرم افزار کاربرهایی با ظرفیت ذخیره سازی نامحدود ارائه می کند و با کامپیوتر شما سازگاری کامل داشته و آزادانه اجرای بازی های محبوب و رایج موبایل را بر روی کامپیوتر امکان پذیر می کند. این نرم افزار تضمین می کند که همواره به روز ترین سیستم عامل اندروید را در اختیار شما قرار دهد.
وب سایت سازنده : کلیک کنید .

 

۳ – Bluestacks

BlueStacks
BlueStacks به شما این امکان را می دهد تا برنامه ها و بازی های اندروید خود را بصورت تمام صفحه در کامپیوتر ها و تبلت ها اجرا کنید. همچنین می توانید بصورت فوری و بدون نیاز به راه اندازی مجدد، بین اندروید و ویندوز سوئیچ کنید. همچنین می توانید آیکون های برنامه های اندروید را بر روی دسکتاپ رایانه خود قرار دهید.
وب سایت سازنده : کلیک کنید .

 

۴ – droid4x

install-droid4x-emulator-pc-0
Droid4X  نرم افزاری مفید برای افرادی که طرفدار اندروید هستند و به شما این امکان را می دهد تا برنامه ها و بازی های اندروید خود را بصورت تمام صفحه در ویندوز اجرا کنید. توسط این برنامه میتوانید اپلیکیشن های اندروید را بدون داشتن گوشی یا تبلت اندروید، دقیقا به همان صورت در ویندوز خود تست و استفاده کنید .
وب سایت سازنده : کلیک کنید.

 

۵ – Genymotion

Genymotion

اگر شما هم از توسعه دهندگان اندروید هستید که به دنبال یک محیط مجازی برای تست برنامه های کاربردی نوشته خود هستید، نرم افزار Genymotion می تواند بهترین پاسخ به نیاز شما باشد. این نرم افزار یک شبیه ساز کامل اندروید است. با نصب این نرم افزار بر روی کامپیوتر خود دیگر نیازی نیست برای تست برنامه های اندروید ساخته شده توسط خودف به سراغ گوشی بروید و می توانید به راحتی آن ها را بر روی کامپیوتر خود تست کنید. این نرم افزار پشتیبانی از تمامی از دستگاه های اندروید اصلی موجود در بازار را فراهم می کند و شما قادرید برنامه های خود را بر روی گوشی های مختلف تست کرده و مشکلات آن را شناسایی کرده و برطرف نمایید. در حقیقت Genymotion یک شبیه ساز قابل اعتماد و عملی برای اندروید است.
وب سایت سازنده : کلیک کنید .

۶ – Nox

مطلب پیشنهادی:  معرفی و نحوه استفاده از زمینه های دلخواه وردپرس


Nox.App_

Nox App Player نرم افزار شبیه سازی محیط اندروید بر روی دسکتاپ کامپیوتر است که به کاربران این امکان را می دهد تا با کمترین میزان استفاده از منابع سیستم به راحتی و آسانی بتوانید اپلیکیشن های سازگار با نسخه های اندروید را روی کامپیوتر خود نصب نمایند. این برنامه شبیه ساز اندروید می باشد و بر روی یک ماشین سفارشی مجازی ساخته شده است. با این برنامه محدودیتی در نصب برنامه و بازی وجود ندارد، چون میزان حافظه به اندازه فضای خالی درایو محل نصب برنامه می باشد. این برنامه قابلیت انتخاب نوع دستگاه و انتخاب رزولوشن و DPI دلخواه را به کاربر می دهد، همچنین امکان اتصال به گیم پد و کنترل بازی وجود دارد. تایپ کردن صفحه کلید، ادغام دوربین و میکروفن از توابع اساسی این نرم افزار می باشد.

وب سایت سازنده : کلیک کنید .

موفق باشید .

سوالات خود را می توانید در سایت بپرسید ؛ پس از عضویت در سایت از طریق این لینک میتوانید سوالات خود را بپرسید .

درباره احمد آخوندیمدیر سایت

همیشه در تلاش برای یادگیری :) ارتباط با من: 09159352892

دنبال کردن

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.