عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2023 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

آموزش گرفتن نسخه پشتیبان از دانلود منیجر

سلام

کمتر کسی هست که با دانلودهایی که میخواد انجام بده رو با نرم افزار دانلود منیجر انجام نده و بره از یک نرم افزار دیگه ای برای دانلودهاش استفاده کنه، اگر شما جزو این دسته هستید که از نرم افزار قدرتمند دانلود منیجر برای دانلود هاتون استفاده نمی کنید سخت در اشتباهید چون هیچ نرم افزاری به قدرتمندی دانلود منیجر برای دانلود کردن از اینترنت وجود نداره، حالا در این آموزش میخوایم روش پشتیبان گیری از دانلود منیجر را به شما آموزش دهیم، پس در ادامه با بپرسم همراه باشید.

شاید براتون پیش اومده که بخواید ویندوز عوض کنید و نگران از دست رفتن اطلاعات دانلود منیجر هستید، اطلاعاتی مثل فایل هایی که تو لیست دانلود دارید، فایل های رو که تا نیمه گرفتید و …، ولی دیگه نگران نباشید چون در این مطلب قصد معرفی نرم افزاری را داریم که توسط این نرم افزار میتونید از دانلود منیجر یک نسخه پشتیبان بگیرید، تا در صورتی که مجبور به تعویض ویندوز شدید دیگر نگران از دست رفتن اطاعاتتون نباشید.

نرم افزار از بخش های مختلفی تشکیل شده است، در این آموزش فقط به مبحث پشتیبان گیری و بازگرداندن نسخه پشتیبان می پردازیم.

آموزش:

گرفتن نسخه پشتیبان:

  • ابتدا نرم افزار IDM Backup Manager را دانلود و نصب کنید(این نرم افزار رایگان است و با یک جستجوی ساده میتونید به این نرم افزار دسترسی پیدا کنید).
  • پس از اجرا کردن نرم افزار، وارد زبانه Backup Data شوید، در این زبانه طبق تصویر شما هم تنظیمات را انجام بدید.
idm-backup

آموزش گرفتن نسخه پشتیبان از دانلود منیجر

در قسمت Backup Location باید محل ذخیره فایل پشتیبان را انتخاب کنید، در قسمت Optiions فشرده سازی رو روی آخرین گزینه طبق عکس بزارید تا فایل پشتیبان حجمش کمتر بشه و در تیک گزینه Full Backup رو هم بزنید و در نهایت روی دیکمه Backup Now کلیک کنید.

مطلب پیشنهادی:  تگ های HTML - تگ br

برگرداندن نسخه پشتیبان:

برای برگرداندن نسخه پشتیبان به روش زیر عمل کنید:

  • نرم افزار را باز کرده و اینبار به زبانه Restore Data برید و طبق تصویر زیر عمل کنید.
idm-restore

آموزش گرفتن نسخه پشتیبان از دانلود منیجر

اینبار در قسمت Resotre Location آدرس فایل نسخه پشتیبان را وارد کنید و تیک گزینه Full Restore را هم بزنید و در نهایت روی دکمه Restore Now کلیک کنید و منتظر بمانید تا عملیات بازگرداندن نسخه پشتیبان به اتمام برسد.

این آموزش نیز به پایان رسید، امیدوارم مفید واقع بوده باشه.

هرگونه سوالی یا مشکلی در رابطه با مطلب فوق داشتید؛ در سایت بپرسید، پاسخگوی سوالات شما هستیم، برای پرسیدن سوال کلیک کنید.

موفق باشید.

درباره احمد آخوندیمدیر سایت

همیشه در تلاش برای یادگیری :) ارتباط با من: 09159352892

دنبال کردن

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.