عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2023 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

آموزش Gmail – قسمت اول(ثبت نام)

سلام

داشتن ایمیل امروزه الزامی است، زیرا در هر سایتی که بخواهید عضو شوید از شما ایمیل میخواهد، همچنین برای کارهای روزمره و ارتباط با دوستان حتما به ایمیل نیاز پیدا می کنید پس چه بسا که از یک سرویس ایمیل قوی و مطمئن استفاده کنیم، در این آموزش از سرویس ایمیل گوگل یعنی جیمیل استفاده می کنیم.

آموزش:

  • ابتدا وارد این صفحه شوید، و روی عبارت “ایجاد حساب” کلیک کنید.

click-sumbit-email

  • پس از کلیک وارد صفحه به شکل زیر می شوید که باید اطلاعات خواسته شده را کامل نمایید.

register-details

مطلب پیشنهادی:  تگ های HTML - تگ hr

فیلد ایمیل کنونی، برای پشتیبانی از ایمیل شما است، درمواقعی که رمز ایمیل خود را گم کنید یکی از راه های برگرداندن رمز استفاده از همین ایمیلی است که در اینجا وارد می کنید.

نکته۱: حتما یک شماره موبایل معتبر وارد نمایید، از این شماره برای برای تایید هویت شما و همچنین یکی دیگر از راه های برگرداندن ایمیل در صورت فراموشی رمز عبور استفاده از همین شماره موبایلی است که در اینجا وارد میکنید.

نکته۲:رمز ایمیل خود را دشوار وارد کنید، سعی کنید از کلمات،اعدادو کاراکتر ویژه استفاده کنید، هرچی رمز ایمیل شما قوی تر باشد، امنیت ایمیل بالاتر می رود.

نکته۳: در فیلد انتخاب نام کاربری باید آدرس جیمیلی که میخواهید را انتخاب کنید، اگر آدرس جیمیل وارد شده تکراری باشد به شما پیغامی نمایش میده، که در صورت تکراری بودن باید از آدرس دیگری استفاده نمایید.

  • پس از وارد کردن اطلاعات گزینه “مرحله بعد” را بزنید، پنجره ای ظاهر میشود که شرایط و قوانینی در آن ذکر شده، این پنجره را جدی نگیرید و روی “موافقم” کلیک کنید.

faq

  • در مرحله بعد، به شماره موبایل شما کد تاییدیه میفرستد که باید آن را وارد کنید، اگر شماره موبایل را اشتباه وارد کردید می توانید در این قسمت تصحیح کنید، پس از بررسی درست بودن شماره موبایل، گزینه “پیام نوشتاری(پیامک)” را انتخاب و “ادامه” را بزنید.
مطلب پیشنهادی:  چگونه قاب پشتی Huawei p10 را باز کنیم

sumbit-number

  • سپس کد فرستاده شده را وارد نمایید.

verifaction-code

  • بعد از وارد کردن کد، “ادامه” را کلیک کنید.

end-register

  • کار تمام شد، ایمیل شما ساخته شد و با کلیک روی دکمه “ادامه به Gmail” وارد جیمیل میشوید.

این آموزش به پایان رسید؛ در آموزش های بعدی کار با قسمت های مختلف و همچنین راهکارهایی را برای بالا بردن امنیت جیمیل آموزش میدهیم.

سوال داشتید در سایت بپرسید ، پاسخگوی سوالات شما هستیم.

موفق باشید.

مطلب پیشنهادی:  سورس کد برش عکس در بیسیک فور اندروید

درباره احمد آخوندیمدیر سایت

همیشه در تلاش برای یادگیری :) ارتباط با من: 09159352892

دنبال کردن

دیدگاه ( 2 )

  1. بله درسته، از بین سرویس دهنده های ایمیل رایگان، جیمیل حرف اول رو میزنه

  2. طبق بعضی امار ها از بین سایت هایی که سرویس ایمیل رایگان ارائه می دهند از نظر امنیت جیمیل در بین همه اول است وگرنه سرویس های ایمیلی پولی از لحاظ امنیت در رده های بالاتری قرار دارند

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.