عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2020 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

چرا در تلگرام ریپورت می شویم ؟

سلام ؛

حتما برای شما این سوال پیش اومده که چرا در تلگرام ریپورت می شویم و ریپورت تلگرام چه دلایلی دارد ، با بپرسم همراه باشید تا جواب سوالتون رو بگیرید .

چرا در تلگرام ریپورت می شویم

این روزها خیلی ها در تلگرام ریپورت می شوند ؛ بعضی از خودشون می پرسن ما که کاری نکردیم ؛ چرا ریپورت شدیم ، همینجا بهتون بگم که تلگرام کسی رو بی دلیل ریپورت نمیکنه !

ریپورت در تلگرام به علت های زیر اتفاق می افتد :

  •   اگر زیاد بریم خصوصی این و اون مزاحمشون بشیم ؛ طرف مقابل که رفتیم خصوصیش و براش مزاحمت ایجاد کردیم به راحتی میتونه ما رو به عنوان اسپم به تلگرام معرفی کنه و اگه بیش از حد از طرف افراد Report Spam بشیم تلگرام ما رو خیلی محترمانه ریپورت می کنه و اینجاست که کاسه چه کنم چه کنم دستتون می گیرید تا از ریپورت در بیاید .
  • یکی دیگه از دلایل ریپورت این میتونه باشه که افراد زیادی ما رو بلاک کنند (حالا به هر دلیلی) .
  • بعضی جاها هم گفته میشه اگه در طول شبانه روز (۲۴ ساعت) بیش از حد مجاز به خصوصی افراد جدید بریم(یعنی اونایی که شمارشون رو نداریم و از طریق آی دی به خصوصیشون می ریم) ، تلگرام ما رو به عنوان اسپم میشناسه و مارو میتونه ریپورت کنه .
  • دلیل بعدی اینه که حتما نرم افزارهای افزایش تعداد اعضای کانال تلگرام رو در اینترنت دیدید که به فروش میرسه ، کار این نرم افزارها اینه که شما می تونید از طریق آی دی افراد در تلگرام اونا رو بدون اجازه عضو کانالتون کنید ! حتما میگید همین الان برم بخرمش چیز خوبیه ولی پیشنهاد میکنم دنبالش نرید ، چون اولا محدودیت داره یعنی روزی بیشتر از ۳۰ تا ۴۰ نفرو نمیتونید به کانال اضافه کنید و همچنین شما محدودیت دارید و بیشتر از ۲۰۰ عضو رو نمیتونید عضو کانالتون کنید .
مطلب پیشنهادی:  آموزش تنظیمات وردپرس - تنظیمات عمومی

دلایل اصلی اینا میتونه باشه ؛ پس اگر ریپورت نشدید موارد ذکر شده رو رعایت کنید ؛ اگر هم ریپورت شدید در آینده راه های خلاصی از ریپورت رو میزارم .

موفق و موید باشید .

درباره احمد آخوندیمدیر سایت

همیشه در تلاش برای یادگیری :) ارتباط با من: 09159352892

دنبال کردن

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.