استفاده از wpscan

سوال

سلام wpscan 1.0.0.0 رو پیدا کردم برای دانلود wpscan 2.9 فایل زیپ شده اش رو گرفتم ولی داخل اون پسوندهای عجیبی داره که سر در نیاوردم yml,md,rb , … فایل exe داخلش نمی بینم در ضمن سیستم عاملم ویندوز ۱۰ هست!

حل شد 0
۱۳۹۵/۶/۵ ۱۰:۴۱:۲۱ 5 پاسخ کاربر تازه 0

پاسخ ها ( 5 )

    0
    ۱۳۹۵/۶/۵ ۱۰:۵۹:۲۶

    سلام

    شما از ابزار wpscan که برای لینوکس هست، میخواهید روی ویندوز استفاده کنید؟

     

    -1
    ۱۳۹۵/۶/۵ ۱۴:۳۴:۲۲

    این فایل رو که دانلود کردم بحساب ویندوز گرفتم حالا شاید هم مربوط به لینوکس باشه فرقی نمی کنه هرچی باشه قابلیت اجرا روی ویندوز رو داشته باشه!

    0
    ۱۳۹۵/۶/۵ ۱۵:۳۵:۰۴

    اون فایلی که از سایت wpscan.org گرفتید مربوط به لینوکس هست، و برای استفاده از wpscan حتما می بایست لینوکس نصب داشته باشید.

    که لینوکس را می توانید به صورت مجازی نصب کنید، که آموزش نصب را در سایت قرار دادیم، کلیک کنید.

    در یک جایی نوشته بود که میتوانید wpscan را از طریق ruby در ویندوز استفاده کنید.

    سایت ruby: کلیک کنید.

    که اطلاع دقیقی از نحوه نصب ندارم.

    بهترین کار این هست که کالی را به صورت مجازی روی ویندوز نصب کنید و باهاش کار کنید(تا به تمامی ابزارها دسترسی داشته باشید).

    موفق باشید.

     

    0
    ۱۳۹۵/۶/۵ ۱۷:۰۰:۲۹

    عذرخواهی می کنم بحث اینقدر داره طولانی میشه اما خانه از پای بست ویرونه بصورت مجازی بلدم نصب کنم مه البته نصب هم دارم لینوکس مینت رو اما چون بلد نیستم چطور روی لینوکس نصب کنم اگه توضیحش مختصره در حدی باشه که تایپ کردنش برای شما و فهمش برای من ممکن باشه بفرمایید در غیر این صورت فقط بفرمائید بهترین لینوکس کدوم نسخه هست و مینت این قابلیت ها رو داره؟

      0
      ۱۳۹۵/۶/۷ ۲۲:۲۲:۲۸

      اینجوری که شما میخواید از این ابزار استفاده کنید و از توی حرفاتون متوجه شدم میخواید کار پن تست بکنید که اگه جوابتون ” بله ” هستش که من بهتون لینوکس کالی رو پیشنهاد میدم که اختصاصی برای این کار ساختنش هم حدود ۷۰۰ ابزار تست نفوذ و هک توی خودش داره و با نصب کردن کالی لینوکس دیگه نیازی به نصب هیچ ابزاری ندارید چون انقد ابزار مختلف برای کارای مختلف داره که بی نیازتون میکنه از نصب ابزاری دیگه درضمن کالی لینوکس ۲ رو نصب کنید جدیدترین ورژن و قویترین ورژنه

    0
    ۱۳۹۵/۶/۶ ۶:۳۲:۰۹

    ای کاش از همون اول ذکر میکردید که توزیعی از لینوکس روی سیستم نصب دارید، به هر حال آموزش نصب wpscan در اوبونتو و … را برایتان آماده کردم.

    آموزش نصب wpscan در اوبونتو: کلیک کنید.

    هر توزیعی برای یک کاری خوب است، ولی برای کسانی که کارخاصی نیمخوان انجام بدن اوبونتو،زوبونتو،لینوکس مینت و … پیشنهاد میشه.

    موفق باشید.

    بهترین پاسخ

ارسال یک پاسخ