موزیک پلیر b4a

سوال

سلام من موزیک پلیری ساختم که داخلش ۷ تا آهنگ هست وقتی که داخلش یه آهنگ رو پلی میکردم میخواستم برم آهنگ بعدی , آهنگی که انتخاب کردم با آهنگ قبلی مخلوط می شه دو تا آهنگ رو با هم پخش میکرد . از دستور  p. stop استفاده کردم حالا از وقتی که این کد ها رو برای ۷ تا آهنگ وارد کردم  وقتی که آهنگ ها رو پلی میکنم از برنامه ساخته شده خارج میشم .

کد p.stop رو از یدونه از آهنگ ها برداشتم حالا وقتی میرم توی برنامه حتما باید این آهنگی رو که دستور p.stop رو نداره اول پلی کنم تا وقتی میرم آهنگ های بعدی دیگه از برنامه نیام بیرون و آهنگ قبلی قطع بشه و آهنگ بعدی پلی بشه….

میخواستم ببینم کدی هست که مشکل منو برطرف کنه یعنی هم از برنامه نیام بیرون و وقتی که آهنگ جدیدی رو انتخاب میکنم , آهنگ قبلی قطع بشه و آهنگ جدیدی رو شروع کنه؟

 

مرسی از پاسختون

در حال بررسی 0
, ۱۳۹۶/۳/۳۰ ۲۱:۲۳:۵۴ 2 پاسخ کاربر تازه -1

پاسخ ها ( 2 )

    0
    ۱۳۹۶/۴/۱ ۴:۵۷:۴۳

    سلام

    از عنوان مناسب برای پرسش استفاده کنید

    در اینترنت سایت های زیادی هستند که سورس کد و آموزش ساخت موزیک پلیر برای بیسیک فور اندروید رو قرار دادن، سورس کد رو دانلود و از روی سورس کد پیش برید(کلیک کنید).

    موفق باشید.

      0
      ۱۳۹۶/۴/۸ ۲۰:۳۵:۳۸

      با سلام و عرض خسته نباشید

      من تو اینترنت خیلی گشتم ولی هیچ اطلاعاتی پیدا نکردم و اکثر موزیک پلیر هایی که داخل اینترنت آموزشش هست داخلشون یک آهنگه که اگر من هم ۱ آهنگ داخل برنامم بزار به این مشکلی که خدمتتون عرض کردم مواجه نمی شم

      امکان داره کمکم کنید

      مرسی 🙂

    0
    ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ ۱۷:۱۱:۱۹

    سلام

    اگر تاکنون موفق به حل مشکل نشدید، به لینک زیر مراجعه کنید.

    https://beporsam.ir/?p=5456

    موفق باشید.

ارسال یک پاسخ