ارتباط اکتیویتی با code module در برنامه b4a
سلام خدمت دوستان و اساتید
من یه ماژول در code module ایجاد کردم و کدهای زیر را در ان نوشتم
Sub saveData(sFilename As String)
File.Exists (File.DirInternal,sFilename)
Main.Matn = sFilename
End Sub
این کد ذخیره کردن متغیر هست و با کد زیر در اکتیویتی main هر مقادیری بدم ذخیره میکنه
code.saveData (“تست ذخیره متغیر”)
اسم اسکریپت در code module را هم code گذاشتم
با کد زیر قرار مقادیر رو هر موقع خواستم مقادیری که ذخیره شده را بهم برگردونه
Sub getData(sFilename As String) As String
If File.Exists(File.DirInternal,sFilename) = True Then
File.Exists (File.DirInternal,sFilename)
Else
Return “0”
End If
End Sub
حالا در اکتیویتی main میخوام وقتی روی باتن زدم لیبلم متنش با اون متنی که ذخیره کردم برابر بشه یعنی مثلا لیبل من خالیبه وقتی باتن را زدم هر متنی که قبلا ذخیره کرده بودم توی لیبل درج بشه اینم کد باتن توی اکتیویتی main هستش
lbl1.Text = code.getData
اما متاسفانه کار نمیکنه قسمت سیو کار میکنه چون لیبل ساختم و تست کردم بعد از ذخیره مقادیر تغییر میکنه ولی این باتن را میزنم متاسفانه مقادیر بهم برنمیگرده
اساتید میتونن یه برسی کنن و بفرمایین مشکل کجاس البته در کد زیر
lbl1.Text = code.getData
مثل اینکه یک پارامتری هم باید بدم ولی نمیدونم چطوری
ممنون میشم کسی از استاید چیزی میدونس منو راهنمایی کنه مرسی
ارسال یک پاسخ
شما برای افزودن پاسخ جدید یا باید وارد شوید یا ثبت نام کنید. ورود ثبت نام.