عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2020 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

آموزش نرم افزار AIDE – قسمت اول(مقدمه)

سلام

برنامه نویسی اندریود علاقه اکثر کاربرانی که دارند از این سیستم عامل محبوب استفاده میکنند، در گذشته برای شروع برنامه نویسی اندروید حتما می بایست تا از کامپیوتر استفاده میکردیم، ولی امروزه نرم افزار قدرتمندی به نام AIDE تولید شده که ما را از کامپیوتر برای برنامه نویسی اندروید بی نیاز می سازد.

لذا مثل سنوات گذشته در بپرسم به پیشنهاد و همکاری کاربر عزیزمون amin تصمیم گرفتیم که آموزش های مرتبط با نرم افزار AIDE رو برای دوستداران به برنامه نویسی اندروید قرار دهیم، امیدواریم بتوانیم مثل دیگر دوره های آموزشی که در سایت قرار دارد رضایت شما را جلب کنیم.

AIDE

AIDE

یک نرم افزار قدرتمند و عالی در زمینه ی برنامه نویسی از گروه برنامه نویسی appfour مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد، اگر می خواهید برای ایجاد و توسعه اپلیکیشن های حقیقی به طور مستقیم از دستگاه اندرویدی خودتان استفاده کنید و دیگر نیازی به کامپیوتر نباشد پیشنهاد می دهیم به هیچ وجه اپلیکیشن AIDE را از دست ندهید! بله این اپلیکیشن به طور کامل و حرفه ای  از چرخه ویرایش، کامپایل و اجرای اپلیکیشن در محیط خود سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند و با استفاده از آن می توانید کدها را به وسیله ی ادیتور پیشرفته نرم افزار و با امکان کامل سازی خودکار کد، بررسی خطاها به صورت آنی، هدایت کننده هوشمند کد و غیره بنویسید و در نهایت برنامه نوشته شده را تنها با یک کلیک اجرا کنید!

  • برخی از قابلیت های این نرم افزار:

– امکان ایجاد یک برنامه نمونه به آسانی تنها با یک کلیک

مطلب پیشنهادی:  سورس کد اندروید Quizix

– امکان ساخت انواع برنامه های Xml و جاوا، سی و سی پلاس پلاس و غیره

– اجرای تمامی برنامه های ساخته شده به دست شما تنها با یک کلیک

– دارا بودن توابه اختصاصی و هوشمند برای تصحیح و رفع تمامی اشتباهات کدها

– دارا بودن توابع دیگر همچون زوم، پررنگ نمودن کدها، تغییر نام، نمایشگر یکپارچه لوگ کت و غیره

– و بسیاری امکانات دیگر …

این برنامه برای اجرا نیاز به اندروید ۴ به بالا را دارد و همچنین برنامه در دو نسخه ی رایگان و غیر رایگان است، لذا برای دانلود نسخه غیر رایگان میتوانید به این لینک(کلیک کنید) مراجعه و آخرین نسخه برنامه بدون محدودیت را دانلود کنید.

برنامه را دانلود و نصب کنید و منتظر قسمت های بعدی آموزش باشید.

موفق باشید.

درباره احمد آخوندیمدیر سایت

همیشه در تلاش برای یادگیری :) ارتباط با من: 09159352892

دنبال کردن

دیدگاه ( 1 )

  1. سلام

    در این آموزش

    Notpade

    من دقیقا آنچه که توضیح داده شده قدم به قدم در Aide انجام میدم و حتی کدها ایرادی ندارن و حتی نصب میشود اما موقع باز کردن نرم افزار متوقف میشه

    لطفا راهنمایی کنید

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.