عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2023 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

آموزش مقدماتی #c – سی شارپ چیست؟

سلام

در اولین آموزش از آموزشهای مقدماتی تا پیشرفته #C می پردازیم به معرفی این زبان محبوب و همچنین مزایا و معایب این زبان را مورد بررسی قرار میدهیم، در ادامه همراه بپرسم باشید.

سی شارپ چیست؟

سی شارپ چیست؟

سی شارپ چیست؟

سی شارپ “C-Sharp” تلفظ می شود.

این یک زبان برنامه نویسی شی گرا است که توسط مایکروسافت ایجاد شده و بر روی .NET Framework اجرا می شود. سی شارپ ریشه ای از خانواده C دارد و این زبان به زبان های محبوب دیگر مانند C++ و جاوا نزدیک است.اولین نسخه در سال ۲۰۰۲ منتشر شد. آخرین نسخه، سی شارپ ۸، در سپتامبر ۲۰۱۹ منتشر شد.

سی شارپ برای موارد زیر استفاده می شود:

  • اپلیکیشن های موبایل
  • برنامه های دسکتاپ
  • برنامه های کاربردی وب
  • خدمات وب
  • وب سایت ها
  • بازی ها
  • VR
  • برنامه های کاربردی پایگاه داده
  • و خیلی چیزهای دیگر!

چرا باید از سی شارپ استفاده کرد؟

این زبان یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در دنیاست.یادگیری آن آسان و استفاده از آن ساده است .از حمایت اجتماعی عظیمی برخوردار است.

سی شارپ یک زبان شی گرا است که ساختاری واضح به برنامه ها می دهد و امکان استفاده مجدد از کد را فراهم می کند و هزینه های توسعه را کاهش می دهد. از آنجایی که سی شارپ به زبان های ++C , C و جاوا نزدیک است، این امر باعث می شود برنامه نویسان به راحتی به #C یا بالعکس سوئیچ کنند.

شروع کن

هیچ نگران نباشید، اگر اینجا هستید نیازی نیست که سی شارپ را یاد داشته باشید چرا که به قدم به قدم قصد داریم تا این زبان محبوب را از پایه یاد بگیریم و بریم جلو، هر جا هم که سوالی داشتید میتونید در سایت سوال خودتون رو بپرسید یا هم از طریق بخش گفتگوی آنلاین با کارشناسان بپرسم در ارتباط باشید.

مطلب پیشنهادی:  حذف فایل temp

موفق باشید.

درباره اکرم ریگیکاربر تازه


دنبال کردن

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.