عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2021 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

سورس کد بازی دوز جاوا اسکریپت

سلام

با یک سورس جالب و جذاب که ترکیبی از Javascript,Html و Css نوشته شده است در خدمتتون هستیم؛ البته ۹۰ درصد سورس با جاوا اسکریپت و با کمک آرایه ها نوشته شده است،برای دانلود سورس در ادامه همراه بپرسم باشید.

سورس بازی دوز

سورس بازی دوز

سورس بازی که پیش رویتان می بینید، سورسی است که در یک نگاه بسیار ساده به نظر میرسد، اما اگر از دید فنی و برنامه نویسی به آن نگاه کنیم، بسیار پیچیده است و برای تقویت الگوریتم یک برنامه نویس، بسیار مفید و حائذ اهمیت است. در این سورس از آرایه دوبعدی استفاده شده و به همین دلیل امکان بازی دونفر را فراهم میکند.

دوستان برنامه نویس اگر اطلاع داشته باشند، مبحث آرایه ها در برنامه نویسی یک مبحث بسیار جالب و کاربردی و الگوریتمیک است که با توجه به این که در این سورس کد هم این مسئله رعایت شده، در نتیجه، برای تقویت الگوریتم برنامه نویسی بسیار مفید است.

اگرچه این سورس در حد ارائه برای دانشجویان رشته برنامه نویسی است، اما ما بیشتر توصیه میکنیم که عزیزان برنامه نویس با درک این سور کد، الگوریتم خود را تقویت کنند تا بتوانند برنامه های پیچیده تری بنویسند.

در پایان میتوانید سورس را، رایگان دریافت کنید.

موفق باشید.

مطلب پیشنهادی:  فیلم گرفتن از صفحه گوشی سامسونگ بدون برنامه

دانلود: سورس کد بازی دوز جاوا اسکریپت


پيش نمايش: کليک کنيد


حجم: 473 کیلوبایت


رمز فايل فشرده: www.beporsam.ir



اگر در رابطه با مطلب بالا سوالي يا مشکلي داريد ميتوانيد سوال خود را در سايت بپرسيد، کاربران سايت پاسخگوي سوالات شما خواهند بود.


عضويت در سايت


پرسيدن سوال


درباره مرتضی صباغیهمکار سایت

💎 اپ های من در مایکت https://myket.ir/developer/dev-53936 گروه تلگرامی MR.B4A ( سورس کد و کتابخانه ) https://t.me/programmingwithb4a

دنبال کردن

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.