آموزش مقدماتی اکسل – قسمت هشتم(ساخت صفحه کاری)
سلام
با هشتمین قسمت از آموزش اکسل در خدمتتون هستیم، در این قسمت می خواهیم بپردازیم به چگونگی ساخت صفحه کاری یا همون WorkSheet که یک مورد مهم می باشد، در ادامه همراه بپرسم باشید.
شاید در هنگام کار با اکسل شاید این موضوع برای شما اتفاق بیفتد که نیاز داشته باشید بدون بستن برگه ی فعلی یک برگه جدید داشته باشید تا اطلاعات را در آن قسمت وارد کنید. خوشبختانه اکسل این قابلیت را دارد که بدون بستن برنامه و باز کردن یک فایل جدید می توانید یک برگه جدید برای خود ایجاد کنید و اطلاعاتتان را در آن قسمت وارد کنید.
- همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید در ابتدا به صورت پیش فرض برای شما سه برگه ایجاد می شود:
- برای ساخت یک برگه جدید در اکسل ابتدا باید روی اسم یکی از برگه ها کلیک راست کنید و سپس گزنه Insert را بزنید:
- سپس در کادر باز شده گزینه worksheet را انتخاب و سپس گزینه OK را کلیک کنید:
- همان گونه که مشاهده می کنید برگه جدید خالی شما اماده برای نوشتن است:
همچنین شما می توانید بدون انجام دادن مراحل بالا و تنها با فشار دادن کلید های shift+ F11 از روی صفحه کلید یک برگه جدید را ایجاد کنید.
این قسمت از آموزش به پایان رسید، همراه ما باشید با قسمت های بعدی …
موفق باشید.
ارسال نظر
شما باید وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید نظر ارسال کنید