عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2023 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

آموزش طراحی انجمن با mybb – قسمت سوم(آشنایی با تنظیمات اولیه)

سلام

در دو قسمت قبلی با اسکریپت mybb آشنا شدیم ، نصبش کردیم ، امنیتش رو بردیم بالا و با قسمت های مختلف کنترل پنل مدیریت آشنا شدیم .

در  این قسمت میخوایم انجمنمون رو آماده کنیم و باهاش شروع کنیم به کار کردن ، پس تنظیمات اولیه ای که باید انجام بدیم رو میریم که با هم انجام بدیم.

در این قسمت فقط با بخش پیکربندی که مربوط به بخش تنظیمات است کار می کنیم.

  • غیر فعال کردن موقتی انجمن:

اگر میخواهید که تا پایان اتمام انجمن ، سایت برای کاربران غیر فعال باشه ، به بخش “حاظز،غایب بودن انجمن” برید و انجمن رو غیر فعال کنید ، با اینکار انجمن به صورت موقت برای کاربران غیر فعال میشه.

  • گزینه های نمایش موضوع:

قسمت “حالت ارسال” را روی Display posts using the classic layout بذارید. (در رابطه با این بخش در آینده بیشتر متوجه می شوید).

  • گزینه های ورود و ثبت نام:

سومین قسمت از تنظیمات این بخش هست ، در این بخش میتونید ثبت نام رو غیر فعال کنید ، در قسمت روش ثبت نام حتما نوع ثبت نام را “ارسال ایمیل تایید سازی” بذارید ، همچنین طول نام کاربری را حداقل ۵ کاراکتر و حداکثر ۲۰ کاراکتر بزارید ، اگر انجمن مهمی دارید تیک گزینه “نیاز به رمز عبور قوی را بزنید” .

قسمت “حداکثر عضویت برای هر آی پی” را هم روی ۱ بزارید ، دیگر گزینه ها به خوبی تنظیم هستن.

  • گزینه های پروفایل:

این تنظیمات مربوط میشه به قسمت پروفایل ، بهتر است امکان استفاده از HTML در امضا‌ها را روی خیر بذارید ، حداکثر تعداد عکس‌ها در امضاها را هم روی ۲ الی ۳ بذارید (هر چی تعداد عکس در امضاها بیشتر باشه،سرعت لود صفحات انجمن بالاتر میره) ، محدودیت طول امضا را هم روی ۲۰۰ الی ۳۰۰ بذارید ،حداکثر حجم فایل آواتار آپلود‌شده معمولا در دیگر وب سایت ها روی ۱۵۰ هست .

مطلب پیشنهادی:  آموزش پیشرفته PHP – آپلود فایل

اگر در رابطه با گزینه ای مشکل داشتید در سایت مطرح کنید .

با ما باشید تا آموزش های بعدی …

موفق باشید .

درباره احمد آخوندیمدیر سایت

همیشه در تلاش برای یادگیری :) ارتباط با من: 09159352892

دنبال کردن

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.