عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2023 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

۸ راه برای اینکه گوشی سامسونگ شما زیباتر به نظر برسد

سلام

اگه از ظاهر گوشی سامسونگ  خودتون خسته شدید و قصد تغییرش رو دارید در این مقاله ی آموزشی ۸ راه حل رو بهتون معرفی میکنیم که بتونید جذابیت بیشتری به گوشی سامسونگ خودتون بدید، در ادامه همراه بپرسم باشید.

زیبا سازی گوشی سامسونگ

زیبا سازی گوشی سامسونگ

شخصی سازی تلفن همراه مثل دکوراسیون خانه است. انتخاب از میان سبک های موجود مدتی زمان میبرد. خوشبختانه، برخی ترفندهای طراحی وجود دارند که با هر سلیقه ای به خوبی عمل میکنند.

در این مقاله، به ۸ راه آسان برای مرتب و کاربرپسندتر به نظر رسیدن گوشی سامسونگ اشاره میکنیم. نگران نباشید، بجای خسته کردن شما با تغییر تصویر پس زمینه، آیکن نرم افزار و تم ها شما را با گزینه هایی کمتر شناخته شده آشنا میکنیم.

۱- پنهان سازی کلیدهای راهبری

پنهان سازی کلیدهای راهبری

پنهان سازی کلیدهای راهبری

اولین قدم زیباسازی تلفن همراه شما، رهایی از کلیدهای راهبری روی صفحه نمایش و استفاده از جلوه های حرکتی است. برای فعالسازی جلوه های حرکتی روی گوشی سامسونگ، بهSettings > Display > Navigation bar رفته و wipe gestures را انتخاب کنید.

در ادامه، میتوانید گزینهGesture hint را انتخاب کنید تا کلیدهای ناوبری پایین صفحه نمایش پنهان شوند. به این صورت، صفحه نمایش اصلی شما با هیچ عنصر رابط کاربری اشغال نمیشود و تمیز، مدرن و مینیمال به نظر خواهد رسید.

۲- بهم ریختگی ها را با پنل های کناری مرتب کنید

Edge panels ها یکی از کاربردی ترین امکانات گوشی های سامسونگ هستند. شما میتوانید نرم افزارهای پرکاربردتان را در پنل های کناری دسته بندی کنید تا صفحه نمایش اصلی شلوغ نباشد و اشغال نشود.

مطلب پیشنهادی:  آموزش مقدماتی اکسل - قسمت اول(مقدمه)

این ویژگی کاربردی چند سالی است که توسط دستگاه های سامسونگ ارائه شده و آنقدر مفید بود که توسط سایر برندها هم ارائه میشود. برای فعالسازی پنل های کناری، به Settings > Display مراجعه کنید و گزینه Edge panels را فعال نمایید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید راهنمای فعالسازی پنل های کناری را بررسی کنید.

۳- ویجت ساعت گوگل را اضافه کنید

ویجت ساعت گوگل

ویجت ساعت گوگل

شما میتوانید از فضای اضافی صفحه نمایش اصلیتان با اضافه کردن یک ویجت ساعت گوگل ۶ پیکسلی، استفاده ای مفید کنید. ما ویجت ساعت سامسونگ را هم امتحان کردیم، اما به خوبی ویجت ساعت گوگل نبود.

نحوه اضافه کردن ویجت ساعت گوگل به صورت زیر است:

  1. یک نقطه از فضای خالی صفحه نمایش اصلیتان را برای چند لحظه فشار دهید و روی گزینه Widgets > Clock بزنید.
  2. از منوهای Drop Down چند لحظه روی ویجت Stacked را فشار داده و آن را روی صفحه نمایش اصلیتان قرار دهید، سپس سبک ساعت Transparent را از روی صفحه انتخاب کنید.
  3. اندازه ی ویجت را تنظیم کنید تا کاملا فضای باقیمانده روی صفحه نمایشتان را پوشش دهد.

۴- نام آیکن های برنامه ها را پنهان سازید

مخفی سازی نام برنامه ها

مخفی سازی نام برنامه ها

راه موثر دیگر برای زیباسازی صفحه نمایش اصلی پنهان سازی نام نرم افزارهاست. در هر صورت برای تشخیص اپ ها به لوگوی آن ها نگاه میکنیم، به همین خاطر نام اپ که حتی تصویر پس زمینه را پنهان میکنند.

برای این کار به نرم افزار Good Lock سامسونگ نیاز دارید. اگر درمورد نحوه کار این اپ کنجکاوید، شخصی سازی گوشی گلکسی با Good Lock را بررسی کنید تا بهترین ماژول را پیدا کنید.

مطلب پیشنهادی:  دانلود افزونه صفحه ساز Brizy Pro

در این اپ به ماژول Home Up رفته ، Home screen را انتخاب کنید وHide app icon label را فعال نمایید تا صفحه نمایش اصلیتان تمیزتر از قبل به نظر برسد.

۵- چیدمان App Drawer را تغییر دهید

App Drawer

App Drawer

این ترفند کمی وسواس گونه به نظر میرسد ولی متوجه خواهید شد که چرا آن را پیشنهاد میکنیم. روی اپ Good Lock به ماژول Home Up رفته، Home screen > Apps Screen Grid را انتخاب نموده و grid را دقیقا روی ۷×۴ تنظیم کنید.

این حالت یکنواخت ترین شکل میان چیدمان های موجود ب.د. اما به صورت پیش فرض روی رابط کاربری موجود نیست و برای استفاده از آن به نصب اپ Good Lock نیاز دارید.

بعد از تنظیم این مورد، به صفحه نمایش اصلی برگردید و app drawer را به سمت بالا بکشید. متوجه فاصله میان برنامه ها بخصوص بعد از پنهان سازی نام، خواهید شد!

۶- چیدمان Your Recent Apps تان را تغییر دهید

Your Recent Apps

Your Recent Apps

میتوانید نحوه نمایش برنامه های اخیر را در تلفن همراهتان تغییر دهید. برای انجام این کار، اپ Good Lock را باز کنید، به ماژول Home Up رفته، Task Changer را انتخاب کنید و از میان تنظیمات زیر Layout Type شامل List، Grid و… انتخاب کنید.

با انتخاب هر مورد پیش نمایش کوچکی از ظاهر چیدمان را خواهید دید. توصیه ما گزینه Stack که کاربرپسندترین و روان ترین مورد است، میباشد.

۷- پوشه ها را طوری تنظیم کنید که به صورت Pop-Up باز شوند

باز شدن پنجره ها با صورت Pop-Up

باز شدن پنجره ها با صورت Pop-Up

به صورت پیش فرض پوشه های روی صفحه نمایش اصلی و منوهای بازشونده بعد از باز شدن تمام صفحه نمایش را اشغال کرده و دسترسی به برنامه های بالایی را سخت میکند.

مطلب پیشنهادی:  آموزش مقدماتی PHP – قسمت یازدهم(توابع)

با Good Lock میتوانید پوشه ها را به شکل pop-up باز کنید. برای این کار، به ماژول Home Up رفته، روی Folder زده و گزینه Popup Folder را فعال کنید. حتی میتوانید ظاهر پوشه های یک منو را شخصی سازی کنید.

حتی امکان استفاده از پوشه ها برای کاملا مینیمال ساختن صفحه اصلی هم وجود دارد. میتوانید تمام برنامه های ضروری تان را در یک پوشه داخل نوار مورد علاقه ها قرار دهید و با استفاده از ویجت ساعت غول پیکر گوگل صفحه نمایشتان را متمایز کنید.

ظاهر گوشی سامسونگتان را جذابتر کنید

فناوری بجای ایجاد مزاحمت، باید قابل درک باشد. تغییر یک تصویر پس زمینه زیبا بخاطر نمایش نام برنامه ها خوب به نظر نمیرسد. یافتن برنامه ها در منوهای بازشونده نامرتب و شلوغ آزار دهنده بوده و کلیدهای ناوبری روی صفحه نمایش از ظرافت آن میکاهند.

تمامی این مسائل علیرغم پیش پاافتاده بودن، تجربه روزانه شما از تلفن همراه را خراب میکنند اما با رعایت نکات بالا میتوانید گوشی سامسونگتان را تمایز و جدید کنید تا فوق العاده تمیز و ظریف به نظر برسد.

سوالی داشتید از ما بپرسید.

موفق باشید.

درباره احمد آخوندیمدیر سایت

همیشه در تلاش برای یادگیری :) ارتباط با من: 09159352892

دنبال کردن

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.