عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2020 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

آموزش باز کردن لپ تاپ MSI GS66

سلام

با آموزش باز کردن لپ تاپ MSI GS66 در خدمتتون هستیم، در صورتی که قصد باز کردن، سرویس یا جداسازی یا تعویض قطعات لپ تاپ MSI GS66 را دارید میتوانید از راهنمای تصویری زیر کمک بگیرید، در این راهنمای تصویری گام به گام یادخواهد گرفت که لپ تاپ خود را چگونه باز کنید، در ادامه همراه بپرسم باشید.

باز کردن لپ تاپ MSI GS66

باز کردن لپ تاپ MSI GS66

مطالبی که در این آموزش یاد خواهید گرفت:

  •  دسترسی به و حذف هارد لپ تاپ، رم، درایو نوری و کارت وایرلس
  • دسترسی به پد لمسی
  • جدا کردن مادربرد
  • خارج کردن فن، هیت سینک و سرویس آن
  • ارتقاء لپ تاپ، شامل هارد، رم و SSD

 قبل از هر کاری ابتدا لپ تاپ خود را خاموش کنید، سپس یکبار آموزش را مطالعه کنید و سپس همراه با تصاویر قدم به قدم نسبت به باز کردن لپ تاپ اقدام کنید.

تقریباً نیمی از پوشش زیرین MSI GS66 Stealth با سوراخ‌های کوچک فشرده پوشیده شده است که برای اطمینان از اتلاف گرما عمل می‌کنند. پوشش زیرین MSI GS66 Stealth از فلز ساخته شده است که می تواند ضخامت را به حداقل برساند و در عین حال از پایداری ساختار بدنه اطمینان حاصل کند.

برای برداشتن پوشش زیرین، باید تمام پیچ هایی که درپوش پایین را ثابت می کنند، برداریم. شایان ذکر است که یک پیچ با برچسب شکننده MSI پوشیده شده است. اگر برچسب شکننده آسیب ببیند، به این معنی است که شما گارانتی را از دست خواهید داد. بنابراین در طول مدت گارانتی لپ تاپ، توصیه نمی شود که حافظه و SSD را خودتان ارتقا دهید.

مطلب پیشنهادی:  آموزش استفاده از تصاویر متحرک(GIF) در B4A

پس از برداشتن پوشش پایین، اجازه دهید نگاهی به داخل MSI GS66 بیندازیم. سیستم خنک کننده آن دارای سه فن و هفت لوله مسی است که می تواند عملکرد پایدار MSI GS66 را با قدرت بالا تضمین کند و بدنه نازکتر مستعد گرم شدن بیش از حد نباشد. تمامی حافظه ها، درایوهای حالت جامد و غیره با پدهای حرارتی مشکی پوشانده شده اند که در دفع حرارت نقش دارند.

مشاهده برد کامل لپ تاپ لپ تاپ MSI GS66

مشاهده برد کامل لپ تاپ لپ تاپ MSI GS66

دارای دو اسلات حافظه با دو ماژول حافظه ۸ گیگابایتی ۳۲۰۰ مگاهرتز DDR4 است. در صورت لزوم می توانید آنها را با دو ماژول حافظه ۱۶ گیگابایتی ۳۲۰۰ مگاهرتزی DDR4 جایگزین کنید.

رم لپ تاپ MSI GS66

رم لپ تاپ MSI GS66

این لپ تاپ با یک SSD سامسونگ PM981a OEM 1 ترابایتی عرضه می شود که از پروتکل NVMe پشتیبانی می کند.

SSD لپ تاپ MSI GS66

SSD لپ تاپ MSI GS66

این کارت شبکه بی‌سیم AX201NGW است که از شبکه‌های Wi-Fi 6 پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به حداکثر سرعت بی‌سیم ۲۴۰۰ مگابیت در ثانیه در پهنای باند ۱۲۰۰ مگاهرتز دست یابد. علاوه بر این، یک پورت M.2 در سمت راست قرار دارد که از استاندارد PCIe پشتیبانی می کند و می توان از آن برای نصب یک SSD M.2 استفاده کرد.

کارت شبکه MSI GS66

کارت شبکه MSI GS66

این دستگاه دارای یک بسته باتری لیتیومی ۴ سلولی BTY-M6M 15.2 ولتی ۶۵۷۸ میلی آمپر ساعتی است. تقریباً بیشترین ظرفیت باتری ۹۹.۹ وات ساعتی را در نوت بوک های نازک و سبک دارد که تقریباً ۱.۵ برابر نوت بوک های معمولی بازی باریک و سبک است.

باتری MSI GS66

باتری MSI GS66

راهنمای گام به گام باز کردن لپ تاپ MSI GS66 به پایان رسید، حالا که تمامی قطعات را جدا کردید میتوانید آنها را تعویض و یا سرویس کنید.

مطلب پیشنهادی:  آموزش css - قسمت هفتم(Margin)

چنانچه مشکلی در باز کردن یا سرویس لپ تاپ خود داشتید، میتوانید در بخش پرسش و پاسخ سایت و یا از بخش گفتگوی آنلاین از کارشناسان بپرسم، سوال خود را بپرسید و مشکل خود را حل کنید.

موفق باشید.

درباره احمد آخوندیمدیر سایت

همیشه در تلاش برای یادگیری :) ارتباط با من: 09159352892

دنبال کردن

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.