عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2020 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

غیر فعال کردن وضعیت آنلاین اینستاگرام

سلام

اینستاگرام هم مانند دیگر شبکه های اجتماعی بخشی دارد که اگر آنلاین باشید برای کاربر نمایش داده میشود که شما آنلاین هستید، که بعضی از کاربران تمایل دارند کسی از وضعیت آنلاین بودنشان با خبر نشود، برای غیر فعال کردن این ویژگی در ادامه همراه بپرسم باشید.

غیرفعال کردن وضعیت آنلاین در اینستاگرام

غیرفعال کردن وضعیت آنلاین در اینستاگرام

غیرفعال کردن وضعیت آنلاین در موبایل

برای غیر فعال کردن وضعیت آنلاین خود در موبایل خود وارد اپلیکیشن اینستاگرام شده و از بخش تنظیمات گزینه Activity Status را باز کنید و هر دو گزینه ی موجود در صفحه اصلی را غیر فعال کنید.

غیرفعال کردن وضعیت در موبایل

غیرفعال کردن وضعیت در موبایل

غیرفعال کردن وضعیت آنلاین در کامپیوتر

  • تصویر پروفایل خود را از سمت راست بالای صفحه انتخاب کنید و در منوی کشویی Settings را انتخاب کنید.
غیرفعال کردن وضعیت آنلاین در کامپیوتر

غیرفعال کردن وضعیت آنلاین در کامپیوتر

  • از پنل سمت چپ گزینه Privacy and Security را انتخاب کنید.
  • نمایش وضعیت فعالیت را از سمت راست پیدا کنید و علامت آن را بردارید. تغییر به طور خودکار ذخیره می شود و بلافاصله اعمال می شود.
غیرفعال کردن وضعیت آنلاین در کامپیوتر

غیرفعال کردن وضعیت آنلاین در کامپیوتر

غیرفعال کردن وضعیت فعال به چه دردی میخورد؟

نمایش وضعیت فعالیت به طور پیش فرض روشن است. وقتی روشن است، به سایر کاربرانی که شما را دنبال می‌کنند، و افرادی که به آنها پیام می‌دهید، این امکان می‌دهد که آخرین زمان فعالیت شما را در اینستاگرام ببینند، از جمله اینکه آیا در حال حاضر فعال هستید یا خیر. اگر ترجیح می دهید آن اطلاعات را دیگران نبینند، شاید برای حفظ حریم خصوصی-عمومی یا برای جلوگیری از این که وقتی فعال هستید کسی به شما پیام ندهد، می توانید راهنمایی های بالا را برای غیرفعال کردن این ویژگی دنبال کنید.

نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که وقتی آن را خاموش می کنید، همچنین نمی توانید وضعیت سایر حساب ها را ببینید.

این تنظیم برای همه دستگاه‌هایی که به حساب شما وارد شده‌اند اعمال می‌شود، بنابراین نمی‌توانید برای مثال، وضعیت فعال را فقط در تلفن خود خاموش کنید، بلکه روی لپ تاپ و کامپیوتر شما هم اعمال میشود.

مطلب پیشنهادی:  آموزش ویندوز ۱۰ – قسمت چهاردهم(Store)

سایر نکات حفظ حریم خصوصی اینستاگرام

غیرفعال کردن قابلیت مشاهده، زمانی که آنلاین هستید توسط کاربران، تنها یک راه برای شخصی تر کردن حساب شما است. همچنین می توانید اکانت اینستاگرام خود را با مخفی کردن پست های خود از افراد غیر دنبال کننده شخصی کنید. به این ترتیب، تنها کاربرانی که صراحتاً به آنها اجازه داده اید حساب شما را مشاهده کنند، می توانند عکس ها و ویدیوهای شما را ببینند.

مخفی کردن عکس های اینستاگرام هم گزینه دیگری برای شخصی سازی است و همچنین بایگانی کردن عکس های خود به گونه ای که فقط برای شما قابل مشاهده باشند هم از دیگر راه ها است.

چنانچه مشکلی در استفاده از این آموزش داشتید در بخش پرسش و پاسخ سایت، مشکل خود را مطرح کنید.

موفق باشید.

درباره مرتضی صباغیهمکار سایت

💎 اپ های من در مایکت https://myket.ir/developer/dev-53936 گروه تلگرامی MR.B4A ( سورس کد و کتابخانه ) https://t.me/programmingwithb4a

دنبال کردن

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.