عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2021 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

سرویس سامسونگ رایگان چیست و چگونه آنرا خاموش کنیم؟

سلام

اگر دارای یک گوشی مدل جدید Galaxy هستید، حتما سرویس Sumsung Free را روی گوشی خود دیدید، در ادامه همراه بپرسم باشید تا ببینیم این سرویس چیست و چگونه میتوانیم آنرا غیرفعال یا خاموش کنیم.

Samsung Free

Samsung Free

سامسونگ رایگان چیست؟

Samsung Free یک جمع‌آوری محتوا است که از قبل روی تلفن‌های هوشمند گلکسی نصب شده است، این برنامه همچنین هر زمان که تلفن در دستگاه‌های دارای رابط کاربری One UI نسخه ۳ یا بالاتر به‌روز می‌شود، نصب می‌شود.

این برنامه جایگزین برنامه Samsung Daily می شود که خود جایگزین برنامه Bixby Home شده است، یادتان هست؟  و مشابه سرویس Google Discover کار می کند و انواع محتوای چندرسانه ای را از منابع مختلف ارائه می دهد.

sumsung free چیست؟

sumsung free چیست؟

این برنامه با استفاده از سرویس رایگان Samsung TV Plus در کشورهای منتخب، فیدهای خبری (ارائه شده توسط Upday، قبلاً Taboola)، قسمت‌های پادکست، بازی‌ها و حتی پخش مستقیم پخش را ارائه می‌دهد. برنامه مشابه جایگزین گوگل، می‌تواند پیشنهادات را بر اساس ترجیحات شما سفارشی کند، اما این ویژگی اختیاری است.

نحوه غیر فعال کردن Samsung Free

برنامه رایگان سامسونگ توسط سازنده از پیش نصب شده است و نمی توان آن را حداقل بدون روت کردن گوشی حذف کرد یا حتی در منوی تنظیمات برنامه غیرفعال کرد. پس تنها گزینه غیرفعال کردن این ویژگی است که با دنبال کردن این مراحل می‌توانید این کار را انجام دهید:

  • روی یک فضای خالی در صفحه اصلی یک ضربه طولانی انجام دهید.
  • صفحه را به سمت راست بکشید تا به چپ ترین صفحه برسید.
  • سوئیچ بالای صفحه را روی Off قرار دهید.
غیر فعال کردن Samsung Free

غیر فعال کردن Samsung Free

در صورت تمایل می‌توانید مراحل مشابهی را برای جایگزینی Samsung Free با Google Discover دنبال کنید.

مطلب پیشنهادی:  آموزش Gmail - قسمت دوم(پیکربندی)

چنانچه مشکلی در غیر فعالسازی سامسونگ فری داشتید در بخش پرسش و پاسخ سایت یا از بخش پشتیبانی آنلاین میتوانید با ما در تماس باشید 🙂

موفق باشید.

درباره احمد آخوندیمدیر سایت

همیشه در تلاش برای یادگیری :) ارتباط با من: 09159352892

دنبال کردن

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.