تبلیغات در ناحیه اعلان ویندوز

سوال

 

سلام وقت بخیر .

من هنگامی که سیستمم روشن میکنم و به اینترنت متصل می شود بلافاصله پیام های تبلیغاتی مانند این عکس برایم پشت سرهم مثلا حدود ۲۰ تبلیغ در روز شاید نمایش داده شود و واقعا عصاب خورد کن است:(

راهکار چیه؟ چیکارکنم دیگه از این نوع تبلیغ ها مشاهده نکنم؟

حل شد 0
۱۴۰۰/۵/۱۵ ۱۳:۳۲:۱۵ 1 پاسخ ها کاربر تازه 0

پاسخ ها ( 1 )

    2
    ۱۴۰۰/۵/۱۵ ۱۸:۲۶:۰۰
    این پاسخ ویرایش شد.

    سلام دوست عزیز، وقتتون بخیر؛ بپرسم تا انتهای حل مشکلتان در کنارتان خواهد بود

    این مشکلی که شما دارید، مربوط میشه به اعلان ها یا همون Notifiction ها که در گوشی ها هم وجود داره؛ سایتهایی که اعلان میفرستند؛ وقتی وارد سایتشون میشید ابتدا از شما پرسیده میشود که آیا مایل به دریافت اعلان هستید یا خیر، اگر تایید را بزنید که اعلان برای شما نمایش داده میشود.

    وقتی چنین تبلیغ هایی میاد کاملا معلوم است که از کدوم سایت هست، از هر سایتی که هست شما به این سایت دسترسی دادید، در ادامه در دو مرورگر کروم و فایرفاکس تنظیمات اعلان ها را بررسی میکنیم.

    مرورگر فایرفاکس

    زبان انگلیسی: وارد بخش Setting فایرفاکس شوید –> از سمت چپ Privacy & Security را انتخاب کنید –>در بخش Primision دنبال گزینه ای به نام Notifiction بگردید، و تنظیمات آن را باز کنید.

    زبان فارسی: وارد بخش تنظیمات شوید –> حریم خصوصی و امنیت را انتخاب کنید –> از بخش مجوزها گزینه اعلان را پیدا و تنظیمات آن را باز کنید.

    در هر دو صورت لیست سایت هایی که دسترسی فرستادن تبلیغ(اعلان/notifiction) بهش دادید رو باز کنید و به هر سایت که دسترسی دادید دسترسیش رو قطع کنید(اجازه دادن/Allow)

    مرورگر کروم

    وارد تنظیمات شوید –> Privacy & Security را انتخاب –> سپس Site Settings –> و در انتها Notifictions را انتخاب کنید و مانند تصویر زیر به سایت هایی که دسترسی دادید دسترسی را قطع کنید:

    موفق باشید.

    بهترین پاسخ

ارسال یک پاسخ