مشکل در کار با سرور انلاین در b4a

سوال

سلام دوستان من امیدوارم خوب باشید یه سوالی داشتم من یک هاست رایگان ثبت کردم حالا میخام دامنه ثبت کنم و دامنه رو به هاستم وصل کنم در nic.ir هم عضو شدم ولی نمیدونم چجوری دامنه ثبت کنم لطفا کمک کنید میخام یه برنامه انلاین در b4aبسازم

در حال بررسی 0
۱۳۹۵/۸/۱ ۱۱:۲۸:۳۴ 1 پاسخ ها کاربر تازه 0

پاسخ ( 1 )

    0
    ۱۳۹۵/۸/۱ ۱۴:۳۳:۴۹

    سلام

    قبل از همه چیز بهتون پیشنهاد میکنم از هاست رایگان استفاده کنید.

    دوم برای گرفتن نمایندگی بهتر است تا از نمایندگی های ایرنیک(nic.ir) استفاده کنید، به این دلیل که اگر هزینه ثبت دامین توسط نمایندگی ها ارزان تر است.

    شما برای شروع کار میتونید یک هاست اشتراکی + یک دامین ثبت کنید و برنامه نویسی و ارتباط با سرور را شروع کنید.

    یکی از وب سایت هایی که میتونید با کمترین هزینه یک هاست و دامین خریداری کنید، کلیک کنید.

    حال اگر بازم میخواید با هاست رایگان ثبت کنید و همچنین در خود نیک دامنه ثبت کنید، بعد از ورود به سایت nic.ir از منویی که در بالای صفحه وجود دارد دامنه ها و سپس ثبت دامنه را کلیک کنید.

    صفحه ای باز میشود که باید اسم دامنه رو انتخاب کنید، پس اینکه اسم رو انتخاب کردید در صفحه بعد مدت زمان تمدید دامنه را انتخاب می کنید.

    در خود سایت ایرنیک هم توضیح داده شده است: کلیک کنید.

    پس از ثبت دامنه، برای اینکه دامنه به هاست متصل شود باید DNS ها را ست کنید، که برای این کار به کنترل پنل هاست خود میرید و آدرس DNS ها را بر میدارید و در پنل سایت ایرنیک در قسمت مدیریت DNS ها، آدرس ها را وارد می کنید.

    dns

    اما پیشنهاد می کنم از هاست رایگان استفاده نکنید، چون هم سرعت هاست به شدت پایینه، هم پشتیبانی درست و درمونی نداره و بینهایت مشکل دیگه!

    اگر هاست خریداری کنید، دیگر نیازی به ست کردن DNS ندارید، چون توسط مدیر سرور DNS ها ست می شوند.

    موفق باشید.

ارسال یک پاسخ