عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2023 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

معرفی ۱۱ اپلیکیشن شگفت انگیز اندروید که از وجود آنها بی خبر هستید

سلام

در این مقاله می پردازیم به معرفی ۱۱ نرم افزار شگفت انگیز اندروید که پس از نصب هر کدام شاهد تغییرات بزرگی در سیستم عامل گوشی خودتون خواهید داشت؛ در ادامه برای بررسی و معرفی این یازده اپلیکیشن برتر اندروید، همراه بپرسم باشید.

معرفی 11 اپلیکیشن برتر اندروید

معرفی ۱۱ اپلیکیشن برتر اندروید

از بازی های اعتیادآور گرفته تا ابزارهای کاربردی ضروری هزاران نرم افزار مختلف برای شخصی سازی تلفن همراهتان وجود دارد. حتی برنامه های بهبود رابط کاربری، خودکارسازی وظایف و بهینه سازی ویژگی های سیستم عامل وجود دارند که نوع استفاده شما از اندروید را متحول میسازند.

حالا با هم نگاهی به شگفت انگیزترین اپ ها بیاندازیم.

۱- مرورگر lynket

شبکه های اجتماعی برای پیدا کردن مقالات جالب از اینترنت عالی هستند، اما خواندن فوری آن ها راحت نیست. گاهی بهتر است آن ها را ذخیره کنید تا بعدا به آن مراجعه کنید.

مرورگر Lynket صفحات وب را پس زمینه باز میکند و از طریق حباب های روی صفحه نمایش به آن دسترسی دارید. ساده و مفید، این برنامه با مرورگر پیش فرض شما کار میکند و سرعت را افزایش می دهد. دیگر ویژگی عالی این مرورگر نمایش صفحات در حالت مقاله است برای خواننده است.

۲- Popup Widget 3

ویجت های اندروید واقعا مفید هستند اما وقتی از تعداد زیادیشان استفاده میکنید، به سرعت صفحه نمایش اصلی شما را اشغال کرده و سرعت تلفن همراهتان را پایین می آورند.

Popup Widget 3 عملکرد تمامشان را بازنگری و آن ها را به آیکن های ۱×۱ در صفحه نمایش اصلیتان تبدیل میکند. با زدن ضربه روی آن ها باز میشوند و به راحتی و به سرعت ویجت ها بدون آسیبی به عملکردشان در اختیار شما هستند.

۳- Notepin

این نرم افزار کاربرد ساده ای دارد. به شما اجازه میدهد تا یادداشت هایتان را در پنل notifications پین کنید تا یادآوری شوند.

با وجود سادگی، به شما امکان دسته بندی یادداشت ها برمبنای اولویت یا زمان ایجاد آن برمبنای رنگ بندی را می دهد و بعد از پین در پنل notifications قابل مشاهده خواهند بود.

مطلب پیشنهادی:  سورس کد بازی اندروید NuttyFall - جاوا(ایکلیپس)

با وجود عملکرد معمولی، مطمئنا یکی از بی نظیرترین اپ ها برای کاربران اندرویدی که به دنبال سازماندهی و کارایی هستند میباشد.

۴- MacroDroid

حتی جالبترین برنامه های اندروید هم با کارهای روزمره که به صورت خودکار باید انجام دهید، باعث خستگی می شوند.

MacroDroid مشابه برنامه محبوب خودکارسازی Tasker است با این تفاوت که Tasker مناسب کارهای پیچیده و MacroDroid بلافاصله بعد از نصب به راحتی قابل استفاده است.

برنامه بعد از مشخص نمودن ۲ بخش تنظیمات اعمال را بعد از رخ دادن یک مشخصه انجام میدهد. مثلا بعد از وصل کردن هدفون، به صورت خودکار اسپاتیفای را راه اندازی و سطح صدا را تنظیم میکند یا گوشی را در شب ها به حالت پرواز تنظیم کند یا پیام ها را زمانیکه روی پایه ای در ماشین قرار دارد بخواند.

برای تنظیم دقیق این شرایط میتواندی محدودیت های اختیاری اضافه کنید و متناسب با نیاز شما ساده یا پیچیده میگردد.

۵- IFTTT

MacroDroid یک برنامه عالی برای خودکارسازی گوشی و IFTTT برنامه ای برای خودکار سازی وب می باشد. این برنامه امکان اتصال دو دستگاه یا سرویس مبتنی بر اینترنت را با استفاده تلفن همراه اندرویدی شما بعنوان یک هاب مرکزی خواهد داد.

امکانات زیادی برای خودکارسازی تلفن همراه با این اپ وجود دارد. برای توییت کردن خودکار، دریافت هشدارهای پیامکی یادآوری قرار ملاقات های روی تقویم گوگل، دریافت اعلان کاهش قیمت محصولاتی که قصد خریدشان را دارید قابل استفاده است.

بعد از نصب IFTTT تعجب میکنید که چطور تاکنون بدون این نرم افزار کار میکردید. بدون شک این اپ یکی از جالب ترین برنامه های پلی استورهاست.

۶ -Quick Cursor

اگر در استفاده از تلفن همراهتان با یک دست مشکل دارید که با وجود بزرگتر شدن روزافزون گوشی های همراه چیز عجیبی نیست Quick Cursor راه حلی مبتکرانه برای مشکل شماست.

مطلب پیشنهادی:  سورس کد تقویم پایتون

این برنامه یک مکان نما در اختیار شما قرار میدهد تا با بخش های مختلف رابط کاربری در ارتباط باشید. نکته جالب اینجاست که مکان نما در یک سوم صفحه نمایش حرکت میکند اما در واقع تا بالای صفحه کشیده میشود.

Quick Cursor به امکانات تلفن همراهتان دسترسی دارد و برای بعضی گوشی ها دسترسی های جدی خواهد خواست اما برای استفاده با یک دست اپ بسیار خوبی میباشد.

۷- MightyText

اگر با وجود امکان ارسال پیام های واتساپ در واتساپ وب پیامک را ترجیح میدهید، پیام های متنی MightyText یک نرم افزار ضروری حساب می شود.

این برنامه با کامپیوتر شما از طریق افزونه های مرورگر همگام شده و امکان دسترسی شما به پیام های متنی را در صفحه نمایش بزرگتر می دهد. میتوانید پیام های جدید را خوانده، پاسخ دهید و اعلان های تمامی برنامه های خود را مشاهده کنید. حتی امکان برقراری تماس بدون برداشتن تلفن همراه وجود دارد.

در نسخه رایگان، محدودیت ارسال ماهانه وجود دارد، اگر استفاده زیادی دارید بهتر است از سایر برنامه ها استفاده کنید که این امکان را در اختیار شما قرار میدهند.

۸- Universal Copy

کپی و پیست کردن در اندروید تا زمانیکه کار میکند، خوب است اما وجود وبسایت ها و برنامه هایی که آن را پشتیبانی نمیکنند خیلی خسته کننده خواهد بود.

با Universal Copy تقریبا همه چیز را در برنامه ها میتوانید کپی و جایگذاری کنید و حتی از روی تصویر متنی را کپی کنید. برنامه با سیستم شما یکپارچه میشود فقط کافیست دسترسی های موردنیاز را به برنامه بدهید و دفعه بعدی که قصد کپی کردن متنی را دارید، با راه اندازی اپ از طریق پیوند موجود در نوار notification با فشار طولانی کپی کرده یا با حالت اسکن متن را از روی تصویر پیدا کنید.

۹- Sesame

Sesame یک جستجوگر و سازنده میانبر جهانی است که به پرکاربردترین نرم افزار شما تبدیل خواهد.

Sesame در میان برنامه های شما جستجو میکند، پیام ها یا پلی لیست اسپاتیفای شما را درست روی صفحه نمایش اصلی نمایش میدهد.

مطلب پیشنهادی:  آموزش کتاب پیشرفته در بیسیک فور اندروید – جلسه یازدهم( نگاه اجمالی به سورس – اکتیویتی type_lap_all)

همینطور میانبرهایی با امکانات خاص داخلی اش میسازد تا بتوانید با یک ضربه کوچک به روتین روزانه کاری یا بررسی امتیازات در اپ ورزشی مورد علاقه تان دسترسی پیدا کنید.

۱۰- Niagara Launcher

در کل بهترین راه شخصی سازی گوشی اندرویدی شما نصب یک لانچر جدید است. از بهترین موارد Nova Launcher میباشد اما Niagara Launcher که ظاهری مرتب و تازه و منحصربفرد به اندروید شما می بخشد هم مورد علاقه ماست.

Niagara بجای آیکن ها، ویجت ها، منوهای بازشوند و تمام چیزهایی که گوشی شما را بهم میریزد چندین میانبر برای برنامه های مورد علاقه تان و فهرستی که برای استفاده با یک دست مناسب است را جایگزین میکند که باعث مشاهده راحتتر اعلان ها و پنهان سازی برنامه های کم کاربردتر میباشد.

باید به آن عادت کنید اما ارزش امتحان کردن را دارد.

۱۱- Super Status Bar

اندروید همیشه قابلیت شخصی سازی داشته و یکی از مواردی که اکثر مردم میخواهند نادیده بگیرند status bar است که این برنامه آن را تغییر میدهد.

با Super Status Bar میتوانید میزان صدا یا روشنایی را با کشیدن انگشت روی صفحه نمایش تنظیم کنید. علامتی برای تنظیم پیام ها و هشدارها قرار دهید و کنترهای حرکتی زیادی را مشخص کنید تا عمر باتری را کنترل کنید یا تغییر ظاهری ایجاد کنید.

امکانات زیادی وجود دارد که شامل شخصی سازی های پیشرفته برای کاربران خاص میباشد به همین دلیل در لیست شگفت انگیزترین اپ ها قرار گرفته است.

اپلیکیشن های فوق العاده بیشتری وجود دارند

این دسته از اپ ها نحوه استفاده شما از گوشی اندرویتان را تغییر داده و به شما امکان رسیدگی سریعتر و دسترسی راحتتر را خواهد داد. اما این اپ ها تنها شروعی بر برنامه های بی نظیر پلی استور است که حتما موارد دیگری را هم چک خواهیم کرد.

سوالی داشتید از ما بپرسید.

درباره احمد آخوندیمدیر سایت

همیشه در تلاش برای یادگیری :) ارتباط با من: 09159352892

دنبال کردن

نظر ( 1 )

  1. ممنون عالی بود

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.