عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2023 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

سورس دیالوگ باکس B4A

سلام

دیالوگ باکس یه حالت جعبه متنی دارد که میتوانید در آن متنی را وارد کنید، اگر با دستورات b4a آشنایی داشته باشید دستور Msgbox2 یک دیالوگی را حاوی متن، عنوان، دکمه ها و یک کادر برای نمایش همه این ویوها دارد، در ادامه سورسی را برای دانلود قرار میدهیم که با کمک آن می توانید یک دیالوگ باکس حرفه ای و شیک بسازید، در ادامه همراه بپرسم باشید.

سورس دیالوگ باکس b4a

سورس دیالوگ باکس b4a

دیالوگ باکس چیست؟

مطلب پیشنهادی:  آموزش ساخت متریال دیالوگ پیشرفته در B4A

دیالوگ باکس یه حالت جعبه متنی دارد که میتوانید در آن متنی را وارد کنید، اگر با دستورات بیسیک آشنایی داشته باشید دستور Msgbox2 یک دیالوگی را حاوی متن، عنوان، دکمه ها و یک کادر برای نمایش همه این ویوها دارد،این سورس هم مانند همین msgbox2 عمل میکند اما بسیار سفارشی تر و یک جعبه متن هم در کادر دیالوگ قرار دارد که با استفاده از آن میتوانید متنی را به برنامه بدهید که اینکار را با کمک کتابخونه ET_Dialog انجام میدهیم.

این یک دیالوگ متریال محسوب میشود که میتوانید همه ویژگی های آن را به صورت دلخواه تغییر دهید و از آن استفاده کنید و برنامه تان را زیباتر کنید.

همچنین کاربرانی که با برنامه نویسی جاوا آشنایی دارند، میتوانند فایل مربوط به کتابخانه ها را دستکاری کنند و این دیالوگ باکس را سفارشی تر کنند.

چنانچه مشکلی در استفاده از سورس داشتید در بخش پرسش و پاسخ سایت، میتوانید سوال خود را بپرسید.

 


دانلود: سورس دیالوگ باکس


پيش نمايش: کليک کنيد


حجم: 118 کیلوبایت


رمز فايل فشرده: www.beporsam.ir


در پوشه Source سورس برنامه و در پوشه lib کتابخونه های مورد نیاز برنامه قرار دارد.


اگر در رابطه با مطلب بالا سوالي يا مشکلي داريد ميتوانيد سوال خود را در سايت بپرسيد، کاربران سايت پاسخگوي سوالات شما خواهند بود.


عضويت در سايت


پرسيدن سوال


درباره مرتضی صباغیهمکار سایت

💎 اپ های من در مایکت https://myket.ir/developer/dev-53936 گروه تلگرامی MR.B4A ( سورس کد و کتابخانه ) https://t.me/programmingwithb4a

دنبال کردن

دیدگاه ( 1 )

  1. با سلام

    لینک دانلود رو قرار ندادید؟

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.