عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2023 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

سورس چک کردن اتصال به اینترنت B4A

سلام

درخدمتتون هستیم با یکی دیگر از سورس های کاربردی به زبان بیسیک فور اندروید،  این سورس به منظور جواب دادن به یکی از سوالات کاربرای عزیز، به منظور این که چگونه چک کنیم که گوشی به اینترنت متصل است یا نه، نوشته شده است. پس با بپرسم همراه باشید.

چک کردن اتصال به اینترنت b4a

چک کردن اتصال به اینترنت b4a

این سورس حاوی کتابخانه مورد نظر هم هست.

گاهی اوقات یک اپلیکیشنی مینویسید که کاربر برای استفاده از آن حتما باید اینترنت داشته باشد و اگر اینترنت گوشی یا wifi روشن نباشد، ممکن است اپلیکیشن کرش کند و از برنامه بیرون بیاید.

مطلب پیشنهادی:  بررسی وضعیت اتصال به اینترنت B4A

در این شرایط باید چه کرد؟

بهترین راه این است که قبل از اینکه برنامه کامل اجرا شود، تست کنید که آیا کاربر به شبکه متصل است یا نه که اگر بود، برنامه کامل اجرا شود و اگر نبود از برنامه بیرون بیاید یا پیامی مبنی بر عدم اتصال به اینترنت به کاربر دهد یا … .

این مینی سورس کد با چند خط ساده و قابل فهم و یک کتابخانه به راحتی هرچه تمام تر چک میکند که آیا گوشی کاربر به نت متصل است یا نه. اگر نبود پیام میدهد که به اینترنت متصل نیست و اگر هم بود پیام میدهد که به اینترنت متصل است.

و شما برنامه نویس عزیز میتوانید به برنامه بگویید که اگر متصل نبود چه کاری را انجام دهد و اگر متصل بود چه کاری انجام دهد.

در پایان میتوانید سورس را دانلود کنید.

موفق باشید.


دانلود: بررسی وضعیت اتصال به اینترنت b4a


پيش نمايش: کليک کنيد


حجم: 87 کیلوبایت


رمز فايل فشرده: www.beporsam.ir


در پوشه Lib فایل کتابخانه مربوطه قرار دارد که قبل از اجرای سورس باید در پوشه Libraries بیسیک فور اندروید کپی کنید.


اگر در رابطه با مطلب بالا سوالي يا مشکلي داريد ميتوانيد سوال خود را در سايت بپرسيد، کاربران سايت پاسخگوي سوالات شما خواهند بود.


عضويت در سايت


پرسيدن سوال


درباره مرتضی صباغیهمکار سایت

💎 اپ های من در مایکت https://myket.ir/developer/dev-53936 گروه تلگرامی MR.B4A ( سورس کد و کتابخانه ) https://t.me/programmingwithb4a

دنبال کردن

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.