عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2023 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

سورس تغییر رنگ برنامه بیسیک فور اندروید

سلام

برنامه های مختلف را دیدید که حالت روز و شب دارند؛ که با انتخاب هر حالت رنگ برنامه تغییر میکند، در این مقاله مینی سورس کاربردی b4a را برایتان آماده کردیم که میتوانید این کار را در برنامه خود پیاده سازی کنید، در ادامه همراه بپرسم باشید.

سورس تغییر رنگ b4a

سورس تغییر رنگ b4a

از این سورس میتوانید برای ساخت حالت شب و روز و تنظیمات مختلف در برنامه تان استفاده کنید.با کمی سلیقه به خرج دادن، این سورس را میتوانید در بخش تنظیمات اپلیکیش خود به کاربر به کار ببرید.

برای مثال میتوانید رنگ برنامه را تغییر دهید، نوشته ها را پنهان کنید یا نمایش دهید، سایز متن را تغییر دهید، فونت متن را تغییر دهید و … از همه مهمتر اینه که میتوانید با زدن دوبار دکمه بک گوشی، از برنامه خارج شوید که این بخش یک الگوریتم جدا برای خروج از برنامه دارد.

چنانچه در نصب و راه اندازی سورس مشکلی داشتید در بخش پرسش و پاسخ سایت میتوانید سوال خود را بپرسید.

موفق باشید.

مطلب پیشنهادی:  آموزش تعویض سیم شارژر لپ تاپ LENOVO

دانلود: سورس تغییر رنگ برنامه


پيش نمايش: کليک کنيد


حجم: 112 کیلوبایت


رمز فايل فشرده: www.beporsam.ir



اگر در رابطه با مطلب بالا سوالي يا مشکلي داريد ميتوانيد سوال خود را در سايت بپرسيد، کاربران سايت پاسخگوي سوالات شما خواهند بود.


عضويت در سايت


پرسيدن سوال


درباره مرتضی صباغیهمکار سایت

💎 اپ های من در مایکت https://myket.ir/developer/dev-53936 گروه تلگرامی MR.B4A ( سورس کد و کتابخانه ) https://t.me/programmingwithb4a

دنبال کردن

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.