عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2023 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

نحوه اتصال آیپد به تلویزیون (۷ روش اتصال)

سلام.

یکی از قابلیت های ipad اتصال بی سیم به تلویزیون است، اما چطور؟ اگر میخواهید صفحه آی پدتان را روی تلویزیون داشته باشید، میتوانید آن را با سیم و حتی بدون سیم به تلویزیون خود وصل کنید. در اینجا پنج راه را برای اینکه چگونه ipad خود را به تلویزیون وصل کنید، مطرح نمودیم، پس با بپرسم همراه باشید.

وصل کردن ipad به تلویزیون

وصل کردن ipad به تلویزیون

آی پد و تلویزیون خود را به وسیله  Apple TV و AirPlay متصل کنید.

Apple TV یک راه عالی برای اتصال iPad خود به تلویزیون است. از آنجایی که از AirPlay استفاده می کند، بی سیم است. این بدان معناست که شما می توانید iPad خود را در دستانتان نگه دارید و تصویر را به تلویزیون خود بفرستید. این یکی از بهترین راه حل ها برای  لذت بردن بیشر از اجرای بازی ها است. در این روش نیاز به هیچ سیمی برای این کار نیست.

برنامه های نصب شده در Apple TV هم بسیار کاربردی هستند. اگر عاشق Netflix، Hulu Plus و Crackle هستید، برای لذت بردن از پخش ویدیو از این سرویس ها، نیازی به اتصال iPad خود ندارید. برنامه ها مستقیماً روی Apple TV اجرا می شوند.

Apple TV همچنین با iPhone و iPod touch ، عالی کار می کند و به شما امکان می دهد ویدیو را از طریق AirPlay پخش کنید یا از بلندگوها، برای پخش موسیقی استفاده کنید. اپل تی وی مدل ۲۰۱۷ اپل، دارای پردازنده قدرتمندی است، به نسخه کامل اپ استور دسترسی دارد و می تواند ویدیو را با کیفیت ۴K پخش کند.

مطلب پیشنهادی:  اجرا کردن برنامه های اندروید در مرورگر کامپیوتر

Apple TV با استفاده از کابل های HDMI استاندارد به تلویزیون متصل می شود و از AirPlay برای ارتباط بی سیم با iPad استفاده می کند. حتی برنامه‌هایی که از AirPlay پشتیبانی نمی‌کنند، روی صفحه خود ipad نمایش داده میشود و تلویزیون فقط صفحه نمایش ipad را نمایش میدهد.

آیپد را به صورت بی سیم و با استفاده از Chromecast وصل کنید.

اگر از Apple TV استفاده نمکنید، اما می خواهید iPad خود را بدون سیم به تلویزیون خود متصل کنید، Google Chromecast یک راه حل جایگزین است. به جای وصل کردن Apple TV به تلویزیون، Chromecast را به تلویزیون وصل میکنید.

نحوه اتصال آیپد به تلویزیون

نحوه اتصال آیپد به تلویزیون

این یک فرآیند نصب نسبتا آسان دارد که از iPad برای پیکربندی Chromecast و اتصال آن به شبکه Wi-Fi استفاده می کند. وقتی همه چیز راه‌اندازی شد و شروع به کار کرد ، می‌توانید تصویر صفحه iPad را به تلویزیون خود ارسال کنید. اما این فرایند ارسال تا زمانی است که برنامه هار از Chromecast پشتیبانی ‌کنند.

کروم کست در مقایسه با AirPlay Apple TV محدودیت هایی هم دارد. مثلا اپل تی وی تقریبا با هر برنامه ای کار میکند و سازگار است.

چرا از Chromecast استفاده کنیم؟

دستگاه های پخش جریانی مانند Chromecast ارزان تر از Apple TV هستند. همچنین با دستگاه‌های اندروید و iOS کار می‌کنند، بنابراین اگر گوشی هوشمند اندرویدی و آی‌پد دارید، می‌توانید از Chromecast برای هر دو دستگاه استفاده کنید.

iPad را از طریق HDMI به HDTV خود وصل کنید

آداپتور Apple Lightning Digital AV ساده ترین راه برای اتصال iPad به HDTV است. از طریق کابل HDMI تصویر iPad را به تلویزیون ارسال میکند، بنابراین با هر برنامه ای که روی iPad اجرا می شود کار می کند.

نحوه اتصال آیپد به تلویزیون

نحوه اتصال آیپد به تلویزیون

اگر نگران تمام شدن باتری هستید، آداپتور همچنین به شما امکان می دهد کابل USB را به iPad خود وصل کنید. این انرژی دستگاه را تامین می‌کند و از خالی شدن باتری در حین استفاده زیاد از Seinfeld یا How I Met Your Mother جلوگیری می‌کند. همچنین می‌توانید با استفاده از Home Sharing فیلم‌های خود را برای  iPad ارسال و از آن جا در تلویزیون پخش کنید. این یک راه عالی برای نمایش فیلم ها در تلویزیون است.

مطلب پیشنهادی:  سیستم مدیریت رزرو پرواز در پایتون با استفاده از جنگو

آی پد را با استفاده از کابل های کامپوزیت یا کامپوننت وصل کنید

اگر تلویزیون شما از HDMI پشتیبانی نمی کند یا خروجی HDMI کافی در HDTV خود ندارید، iPad را با کابل های کامپوزیت یا کامپوننت به تلویزیون وصل کنید.

نحوه اتصال آیپد به تلویزیون

نحوه اتصال آیپد به تلویزیون

آداپتورهای کامپوننت ویدیو تصاویر را به تلویزیون منتقل میکنند. آداپتورهای کامپوننت فقط برای آداپتورهای ۳۰ پین قدیمی موجود هستند. آداپتورهای کامپوزیت از یک کابل ویدیوی زرد رنگ و کابل‌های صدای قرمز و سفید استفاده می‌کنند که با اکثر تلویزیون‌ها سازگار است.

کابل‌های کامپوننت و کامپوزیت از حالت Display Mirroring در iPad پشتیبانی نمی‌کنند، بنابراین این کابل‌ها فقط با برنامه‌هایی مانند Netflix و YouTube کار می‌کنند که از خروجی ویدیو پشتیبانی می‌کنند. همچنین کیفیت انتقال تصویر با استفاده از این کابل ها مثل اپل تی وی، عالی نیست.

آی پد را با آداپتور VGA وصل کنید

با آداپتور Apple Lightning به VGA، می‌توانید iPad را به تلویزیون هایی که مجهز به ورودی VGA، مانیتور کامپیوتر، پروژکتور یا دستگاه نمایش دیگری که از VGA پشتیبانی می‌کند متصل کنید. این راه حل برای نمایشگرها عالی است. بسیاری از مانیتورهای جدیدتر از چندین ورودی تصویر دارند.  مانیتورهایی که دارای چندید ورودی تصویر هستند، میتوانید با استفاده از این ورودی های تصویر، چند تصویر را از ipad خود داشته باشید.

نحوه اتصال آیپد به تلویزیون

نحوه اتصال آیپد به تلویزیون

آداپتور VGA از حالت Display Mirroring پشتیبانی می کند. با این حال، صدا را منتقل نمی کند، بنابراین باید از طریق بلندگوهای داخلی iPad یا اسپیکر صدا را گوش دهید.

اگر دوست دارید صفحه آی پد را روی تلویزیون داشته باشید، آداپتور HDMI یا کابل های کامپوننت بهترین راه حل هستند. اگر از مانیتور کامپیوتر استفاده می کنید یا می خواهید از iPad خود برای ارائه های بزرگ مثل پاورپوینت با پروژکتور استفاده کنید، آداپتور VGA ممکن است بهترین راه حل باشد.

مطلب پیشنهادی:  آموزش ساخت ربات پیام رسان تلگرام

این راه حل زمانی خیلی کاربردی است که از یک مانیتور به همراه یک صفحه نمایش بزرگ برای  نمایش به مخاطبان استفاده کنید، مانند ارائه در محل کار یا مدرسه.

تلویزیون زنده را در iPad خود تماشا کنید

چندین لوازم جانبی به شما امکان می‌دهند تلویزیون زنده را در iPad تماشا کنید و از طریق اتصال داده به کانال‌های کابلی و DVR خود از هر اتاقی در خانه یا زمانی که خارج از خانه هستید به برنامه های تلویزیونی دسترسی پیدا کنید.

این مقاله به پایان رسید، چنانچه مشکلی در وصل کردن Ipad به تلویزیون داشتید در بخش پرسش و پاسخ سایت میتوانید مشکل خود را مطرح کنید.

موفق باشید.

درباره مرتضی صباغیهمکار سایت

💎 اپ های من در مایکت https://myket.ir/developer/dev-53936 گروه تلگرامی MR.B4A ( سورس کد و کتابخانه ) https://t.me/programmingwithb4a

دنبال کردن

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.