عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2023 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

آموزش دانلود تصاویر اینستاگرام در کامپیوتر

سلام

با یکی دیگه از آموزش های اینستاگرام در خدمتتون هستیم، دانلود عکس ها یا فیلم های اینستاگرام همیشه یک دردسر بوده، چون اگر اینستاگرام رو در گوشی نصب داشته باشید باید یک نرم افزار جانبی هم رو گوشی نصب کنید تا بتونید تصاویر رو دانلود کنید، ولی امروز در بپرسم میخوایم بدون داشتن هیچ گونه نرم افزاری بتونیم تمامی عکس های یک صفحه را دانلود کنیم.

آموزش:

  • ابتدا باید به آدرس صفحه اینستاگرام مورد نظر بریم؛ چون میخوایم از طریق کامپیوتر اقدام کنیم پس قاعدتا باید از طریق مرورگر به صفحه اینستاگرام فرد دسترسی پیدا کنیم، برای این کار هم بعد وارد کردن آدرس اینستاگرام نام کاربری یا آدرس صفحه مورد نظر رو می نویسید.

برای مثال:

  • خب من چون در اینستاگرامم هیچ پستی ندارم، پس میریم سراغ دانلود تصاویر و فیلم های یک صفحه اینستاگرام دیگه ای، خب بعد از وارد شدن به صفحه اینستاگرام، در یک فضای خالی راست کلیک کنید و نمایش اطلاعات صفحه رو بزنید.

right-clicl

  • سپس پنجره ای باز می شود، به زبانه رسانه مراجعه کنید.

download

در این زبانه تمامی تصاویری که در صفحه وجود دارد رو میتونید مشاهده کنید و هرکدوم رو که خواستید انتخاب و روی دکمه “ذخیره به نام …” کلیک کنید.

یا هم میتونید دکمه “انتخاب همه” را بزنید و و سپس دکمه “ذخیره به نام …” تا تمامی عکس های موجود در صفحه را بتونید ذخیره کنید.

نکته: وقتی وارد یک صفحه در اینستاگرام از طریق مرورگر میشوید، تمام عکس های موجود در صفحه اینستاگرام نمایش داده نمیشه، بلکه فقط تعداد محدودی نمایش داده میشه، برای اینکه تمامی عکسها نمایش داده بشه باید روی دکمه “Load More” کلیک کنید و منتظر بمونید تا تمامی عکس ها لود بشه، بعد که تمامی عکس ها لود از طریق راه حلی که در بالا گفتیم اقدام به دانلود کنید.

مطلب پیشنهادی:  آموزش اتصال ++NotePad به هاست

load-more

آموزش دانلود تصاویر اینستاگرام در کامپیوتر به پایان رسید.

مشکلی یا سوالی در رابطه با این مطلب داشتید، در سایت بپرسید ، پاسخگوی سوالات شما هستیم.

موفق باشید.

درباره احمد آخوندیمدیر سایت

همیشه در تلاش برای یادگیری :) ارتباط با من: 09159352892

دنبال کردن

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.