آموزش مقدماتی اکسل – قسمت هفتم(ذخیره فایل)
سلام
با هفتمین قسمت از آموزش اکسل در خدمتتون هستیم؛ در جلسه ی قبل چگونگی پیمایش در صفحه را آموختیم، حال در این جلسه می پردازیم به نحوه ذخیره برگه در اکسل، در ادامه همراه بپرسم باشید.
بعد از اتمام کار لازم است تا برگه خود را برای از دست نرفتن اطلاعات آن ذخیره کنیم، در این مقاله قصد داریم تا شما را با نحوه ذخیره کردن در اکسل آشنا کنیم.
ذخیره برگه در اکسل
- مرحله اول: ابتدا از قسمت سربرگ ها(زبانه ها) File را انتخاب می کنیم و بعد از آن گزینه Save As را کلیک می کنیم.
در قسمت Save As چهار گزینه داریم که در ادامه هر یک را توضیح میدهیم:
Recent => محلی که قبلا فایل های اکسل را ذخیره میکردید در این بخش میتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.
This Pc => به My Computer اشاره دارد که پوشه Document و دیگر پوشه ها در این بخش قرار دارند.
Add a Place => میتوانید برگه خود را در فضای ابری One Drive ذخیره کنید.
Browse => با انتخاب این گزینه پنجره ای باز میشود که میتوانید محل ذخیره برگه را مشخص کنید.
- مرحله دوم: در این ابتدا مسیری را که می خواهید برگه خود را در آنجا ذخیره کنید مشخص کنید و در قسمت File name باید اسم برگه خود را مشخص کنید و در قسمت Save as type فرمتی را که می خواهید انتخاب می کنید.
- مرحله سوم: کافیست روی دکمه Save کلیک کنید تا فایل ذخیره شود.
ذخیره تغییرات جدید
وقتی که روی یک فایل اکسل از قبل ذخیره شده دارید کار میکنید، برای ذخیره دیگر نیازی نیست تا مراحل بالا را انجام دهید، برای ذخیره می توانید از یکی از سه روش زیر استفاده کنید:
– برای خیره تغییرات دکمه های Ctrl + S از روی صفحه کلید فشار دهید.
– می توانید بر روی عکس کوچک فلاپی، در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید تا تغییرات را ذخیره کنید.
– همچنین می توانید در قسمت سر برگ File بر روی گزینه Save که دقیقا بالای گزینه Save As قرار دارد کلیک کنید.
این قسمت از آموزش به پایان رسید، همراه ما باشید با قسمت های بعدی …
موفق باشید.
ارسال نظر
شما باید وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید نظر ارسال کنید