عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2023 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

آموزش به روزسانی مرورگر گوگل کروم

سلام

گوگل کروم یکی از محبوب ترین مرورگرهای حال حاضر می باشد که توسط شرکت گوگل توسعه داده شده است که طبق آمار حدود ۶۲ درصد کاربران در سطح جهان از مرورگر کروم استفاده میکنند؛ که پیشنهاد میشود Google Chrome را همیشه به روز نگه دارید که در این آموزش میپردازیم به چگونگی آپدیت گوگل کروم، در ادامه همراه بپرسم باشید.

آپدیت گوگل کروم

آپدیت گوگل کروم

به روزرسانی گوگل کروم به دو صورت دستی و خودکار صورت میگیرد، با این حال، در برخی مواقع ممکن است فرآیند آپدیت با مشکل مواجه شود. که در ادامه به نحوه صحیح آپدیت می پردازیم.

آپدیت گوگل کروم به صورت دستی

در Google Chrome بسته های به روزرسانی در پس زمینه دانلود میشوند و با بستن و باز کردن مجدد مرورگر نصب میشوند. بدین معنا اگر به مدت طولانی(۵-۱۰ دقیقه) مرورگر خود را نبندید خواهید دید که آیکن کروم به سبز، نارنجی یا قرمز تغییر میکند؛ همچنین ممکن است این تغییر رنگ را در بالا سمت راست صفحه نیز مشاهده کنید.

این رنگ های پیشفرض نشان میدهند که هر چند روز یک بروزرسانی جدید در دسترس است. به عنوان مثال رنگ سبز به معنای ۲ روز، نارنجی به معنای ۴ روز و قرمز نشان دهنده ی به روز رسانی برای ۷ روز است.

در این شرایط ممکن است که در اولویت های شما باشد که مرورگر را به صورت دستی آپدیت کنید. برای یادگیری صحیح به روز رسانی دستی راهنمای گام به گام زیر را دنبال کنید.

  • ابتدا باید وارد تنظیمات کروم شویم؛ برای اینکار مطابق تصویر زیر روی آیکون سه نقطه در سمت راست صفحه کلیک و گزینه Settings را انتخاب کنید.
گزینه Settings

گزینه Settings

  • در قسمت تنظیمات گوگل کروم، گزینه About را انتخاب میکنیم.
درباره ی کروم

درباره ی کروم

در تصویر بالا همانطور که مشاهده میکنید برای من عبارت Chrome is up to date را مشاهده میکنید؛ این به این معنی هست که Google Chrome آخرین نسخه هست. در صورتی که مروگر شما آخرین نسخه نباشد به صورت خودکار در همین صفحه نسخه جدید دانلود میشود و پس از دانلود نسخه جدید دکمه ای به اسم Relunch ظاهر میشود که اگر روی این دکمه کلیک کنید مرورگر باز و بسته میشود و خودکار نسخه جدید نصب میشود.

مطلب پیشنهادی:  آموزش word - قسمت بیست و سوم(symbol)

رفع خطا در هنگام به روز رسانی

در هنگام آپدیت گوگل کروم ممکن است با خطاهای مختلفی از جمله Chrome version is out of date یا نسخه کروم قدیمی است یا خطاهایی اینچنین برخورد کنید که اصلا جای نگرانی نیست، کافیست روی لینک زیر کلیک کنید و در صفحه باز شده دکمه دانلود chrome را انتخاب کنید.

دانلود آپدیت کروم نسخه فارسی

دانلود آپدیت کروم نسخه انگلیسی

همیشه سعی داشته باشید گوگل کروم خود را آپدیت کنید، در نسخه های جدید مشکلات رفع و امکانات بیشتری اضافه میشود.

چنانچه مشکلی در آپدیت مرورگر گوگل کروم داشتید در بخش پرسش و پاسخ سایت، مشکل خود را مطرح کنید.

موفق باشید.

درباره احمد آخوندیمدیر سایت

همیشه در تلاش برای یادگیری :) ارتباط با من: 09159352892

دنبال کردن

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.