عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2020 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

آموزش نصب برنامه و بازی های اندروید در کامپیوتر

سلام

اندروید سیستم عامل محبوبیه و اکثرا همه یک گوشی با سیستم عامل اندورید دارن و حالا ممکنه دلتون بخواید برنامه ها و بازی های اندروید را بتونید در کامپیوتر هم داشته باشید، برنامه هایی مثل:تلگراف،موبوگرام،پرشین گرام،واتس آپ,لاین و یا بازی هایی که در گوشیتون بازی می کنید، در ادامه با بپرسم همراه باشید تا یاد بگیرید که چه طوری میشه برنامه ها و بازی ها رو در کامپیوتر اجرا کنید.

همانطور که اطلاع دارید برنامه و بازی ها و در کل میشه گفت فایل های نصبی اندروید با فرمت apk هستند و فرمت apk مخصوص گوشی اندروید است، پس بعد از مطالعه ی آموزش قادر خواهید بود هر برنامه و بازی که برای سیستم عامل اندروید هست را در کامپیوتر اجرا کنید.

برای شروع کار نیاز به نرم افزار های شبیه ساز داریم، نرم افزار های شبیه ساز بسیاری وجود داره که با استفاده از این نرم افزار ها میتونیم سیستم عامل اندروید را در ویندوز نصب کنیم(بعد از نصب شبیه ساز یک سیستم عامل اندروید مثل گوشی در اختیار خواهید داشت)، در مطالب قبلی ۶ شبیه ساز برتر اندروید را گذاشته بودم.

آموزش:

  • از بین نرم افزار های معرفی شده BlueStacks و NOX گزینه خوبی هستن و میتونید دانلود و نصب کنید.(فرقی نمیکنه کدوم یکی را نصب می کنید چون طریقه ی نصب در همشون یکسان است).
  • من این آموزش را با NOX و BlueStacks انجام میدم.
  • پس از نصب نرم افزار حالا کافیه روی یکی از برنامه یا بازی های اندروید که در سیستم دارید و با فرمت apk هستند راست کلیک و از گزینه Open With یکی از دو گزینه BlueStacks APK Handleer و یا Nox App Player را کلیک کنید و منتظر بمانید تا برنامه نصب شود.
مطلب پیشنهادی:  تنظیم کردن ویوها در رزولوشن های مختلف در بیسیک فور اندروید

install-apk

دقت داشته باشید برای نصب راه های مختلفی وجود داره ولی این راه ساده ترین راه ممکن است، من چون دو نرم افزار BlueTacks و Nox را دارم این دو گزینه در قسمت Open With برای من نمایش داده میشه، شما هر کدوم از شبیه ساز ها را که نصب کنید فرقی نمیکنه در قسمت Open With نام شبیه ساز میاد و میتونید شبیه ساز مورد نظر را انتخاب و منتظر نصب بمانید.

  • پس از نصب یک پیغام نمایش داده میشه میتونید با کلیک روی پیغام برنامه را اجرا کنید و یا اینکه مستقیما شبیه ساز را اجرا کنید و به منوی اپلیکیشن ها رفته و اپلیکیشن نصب شده را اجرا کنید(دقیقا مثل گوشی).

IDE-NOX

این نکته را به خاطر بسپارید هر برنامه ای که در گوشی قابل نصب است در شبیه ساز هم قابل نصب است.

سوالی داشتید در سایت بپرسید ، پاسخگوی سوالات شما هستیم.

موفق باشید.

درباره احمد آخوندیمدیر سایت

همیشه در تلاش برای یادگیری :) ارتباط با من: 09159352892

دنبال کردن

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.