عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2023 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

سورس لیست زیبا و ساده برای iOS به زبان Swift

سلام

در این پست، میخواهیم یک سورس ساده و کارآمد برای سیستم عامل ios براتون قرار دهیم،یکی از ابزارهایی که بسیار بسیار در برنامه های مختلف استفاده میشود، لیست است. با استفاده از لیست میتوان برنامه های زیادی مثل دفترچه یادداشت، دفترچه تلفن و … ساخت. در ادامه برای دریافت سورس همراه بپرسم باشید.

سورس لیست ویو Swift

سورس لیست ویو Swift

از لیست مهم تر پایگاه داده ای است که اطلاعات لیست در آن ذخیره میشود که همان دیتابیس است. با استفاده از دیتابیس کارها و عملکردهای که در برنامه اتفاق می افتد را برحسب نیاز میتوان ذخیره کرد و برای همیشه آن را داشت.

در این سورس از دیتابیس آفلاین و لیست استفاده شده است.

TodoList یک سورس  iOS برای ایجاد یک لیست است. از دیتابیس برای ذخیره یادداشت ها استفاده می کند. این سورس، برای شروع یادگیری توسعه برنامه iOS با استفاده از Swift بسیار مناسب است و در این سورس با معماری Model View Controller آشنا میشوید.

در پایان میتوانید سورس را رایگان دریافت کنید.

موفق باشید.

مطلب پیشنهادی:  حذف محتویات صفحه برای کاربران غیر عضو در وردپرس

دانلود: سورس لیست ios


پيش نمايش: کليک کنيد


حجم: 3 مگابایت


رمز فايل فشرده: www.beporsam.ir



اگر در رابطه با مطلب بالا سوالي يا مشکلي داريد ميتوانيد سوال خود را در سايت بپرسيد، کاربران سايت پاسخگوي سوالات شما خواهند بود.


عضويت در سايت


پرسيدن سوال


درباره مرتضی صباغیهمکار سایت

💎 اپ های من در مایکت https://myket.ir/developer/dev-53936 گروه تلگرامی MR.B4A ( سورس کد و کتابخانه ) https://t.me/programmingwithb4a

دنبال کردن

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.