عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2023 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

مایکروسافت: Sound Recorder ویندوز در حال بروزرسانی

سلام

مایکروساف جدیدا در آخرین آپدیت خود اعلام کرده است که میخواهد نرم افزار ضبط صدا یا Voice Recorder خود را آپدیت کند و قابلیت های جدید به آن اضافه کند، در ادامه همراه بپرسم باشید تا این در رابطه با این خبر توضیحات بیشتری را بازگو کنیم.

نسخه جدید برنامه ضبط صدا

نسخه جدید برنامه ضبط صدا

پیش از انتشار ویندوز ۱۱ نسخه ۲۲H2 در اواخر سال جاری، مایکروسافت در حال تجدید برنامه هایی است که با سیستم عامل خود عرضه می شوند. بسیاری از برنامه‌ها قبلاً تغییراتی در طراحی دریافت کرده‌اند، از جمله MS Paint، Photos، Notepad و حتی Outlook جدید برای پاییز ۲۰۲۲ تأیید شده است.

مایکروسافت اکنون به‌روزرسانی جدیدی را برای ضبط صدای ویندوز ۱۰ با نام جدید «Sound Recorder» منتشر می‌کند. ضبط صدا جدید ویندوز ۱۱ شامل تصاویری WinUI با عملکردهای اضافه شده مانند نمودار جدید برای درک بهتر فرکانس صداهای ضبط شده شما می باشد.

همانطور که در اسکرین شات های زیر مشاهده می کنید، تصویرسازی جدیدی برای صدا در حین ضبط و قرار دادن وجود دارد. این رابط کاربری جدید نرم افزار ضبط صدا ویندوز ۱۱ را تکمیل می کند و مایکروسافت نیز از چند ویژگی جدید پشتیبانی می کند.

به عنوان مثال، اکنون می توان دستگاه ضبط را تغییر داد. این تنها زمانی کار می کند که دستگاه شما به چندین سخت افزار صوتی وصل شده باشد. علاوه بر این، می‌توانید پسوند فایل را در ضبط صدا نیز تغییر دهید. پیش از این، کاربران اجازه داشتند فرمت فایل را در خارج از برنامه تغییر دهند.

محیط کاربری جدید

محیط کاربری جدید

قابلیت تغییر پسوند فایل:

قابلیت تغییر پسوند فایل

قابلیت تغییر پسوند فایل

این شرکت تایید کرد که به طور فعال به دنبال بازخورد و پیشنهادات در مرکز بازخورد است. می‌توانید بازخورد خود را برای این برنامه خاص در زیر Apps > Voice Recorder ارسال کنید.

مطلب پیشنهادی:  آموزش ویندوز ۱۰ – قسمت شانزدهم(بکاپ و ریکاوری)

مایکروسافت می‌گوید طراحی‌های مجدد بیشتر در راه است

مایکروسافت اشاره کرد که برنامه‌های صندوق ورودی برای تجربه کلی دسک‌تاپ ضروری هستند، به همین دلیل است که این شرکت بسیاری از برنامه‌ها را برای مطابقت با ظاهر جدید به‌روزرسانی کرده است. باز هم، مایکروسافت می‌گوید فعالانه بازخورد آزمایش‌کنندگان را زیر نظر دارد و قصد دارد به زودی ویژگی‌های جدید هیجان‌انگیز را اضافه کند.

به عنوان مثال، مایکروسافت اخیراً یک برنامه به روز شده Photos را برای ویندوز ۱۱ به روز کرده است.

این آپدیت احتمالا تا اواخر امسال باید به بازار عرضه شود.

موفق باشید.

درباره احمد آخوندیمدیر سایت

همیشه در تلاش برای یادگیری :) ارتباط با من: 09159352892

دنبال کردن

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.