عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2023 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

۱۰ بازی برتر ترسناک سال ۲۰۲۲

همه چراغ ها را خاموش کنید و خود را برای معرفی ۱۰ بازی ترسناک آماده کنید! در این مقاله میخواهیم ۱۰ تا از بازی های ترسناک کامپیوتر سال ۲۰۲۳ را بهتان معرفی کنیم. پس با بپرسم همراه باشید.

10 بازی برتر سال 2022

۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۲

به نظرتان بهترین بازی های ترسناک، کدام بازی ها هستند؟!

بازی هایی که سبک اکشن و رازآلود دارند و یا بازی هایی که برای شما دلهره و اضطراب را به ارمغان می آورند و پس از بازی هم همچنان آن حس را دارید؟ البته باید بگوییم که در بازی هایی که بهترین بازی های ترسناک معرفی میشوند، چیزهایی بیشتر از حس ترس و دلهره وجود دارد و شما باید از بهترین بازی های ترسناک، انتظار داشته باشید که از تاکتیک های مختلفی برای ترساندنتان استفاده کنند. چه بازی های تک نفره و چه بازی های چند نفره.

بازی Scorn

بازی Scorn

بازی Scorn

یک بازی مرموز و ترسناک که با گوشت و خون و اعضای بدن انسان پوشیده شده است و این مسئله باعث شده است که این بازی، بسیار ترسناک به نظر برسد. در این بازی، خون و گوشت و اعضای بدن، به خوبی به تصویر کشیده شده است و با بازی کردن این بازی، احساس ترس و دلهره زیادی به شما غلبه میکند.

همچنین این بازی با نشان دادن فوت و مرگ شخصیت ها، باعث اندوهگین شدن شما در بازی میشود و همچنین شما را در یک فضای آرام و بی سروصدا محبوس میکند تا بتوانید معماهای بازی را حل کنید. فضایی که واقعا یک سکوت عجیبی دارد. در طول بازی شما با معماهای زیادی برخورد میکنید که باید آن ها را به طرق مختلف حل کنید و بازی را جلو ببرید.

بازی The Devil in Me

بازی The Devil in Me

بازی The Devil in Me

این بازی ترسناک، از مجموعه بازی های ترسناک  Dark Pictures Anthology

گرفته شده است. این بازی، یک روایت ترسناکی را به صورت یک فیلم سینمایی مطرح میکند که شما در این بازی موظفید تا شخصیت های بازی را زنده نگه دارید. این بازی را میتوانید در یک شب برفیه سرد با چراغ های خاموش اتاق انجام دهید و یا میتوانید خیلی خودتان را نترسانید و بازی را به صورت آنلاین با دیگر دوستانتان انجام دهید.

داستان به این صورت است که گروهی از روزنامه نگاران تماس های مرموزی را دریافت میکنند که آن ها را به خانه یک قاتل زنجیره ای به نام قلعه قتل دعوت میکند. جایی که روزنامه نگاران در آن هستند و به تحقیقات خود میپردازند، به یک باره همه چیز تغییر کرده و از حالت خوب به حالت بد بدل میشود. و وقتی شرایط بهم ریخت و ترسناک شد، حالا دیگر آن ها باید کل شب را بیدار بمانند تا بتوانند از تله های مرگبار جان سالم به در ببرند و همچنین انتخاب هایی کنند که خوشایند نیست. مواظب باشید، در این بازی، یک انتخاب غلط، میتواند سرنوشت شخصیت داستان ما را تغییر دهد.

بازی Phasmophobia

بازی Phasmophobia

بازی Phasmophobia

این بازی، از زمان تولید، خیلی زود محبوبیت خود را افزایش داد. از رقابای خود پیشی گرفته و رشدش هم متوقف نمیشود. اما به نظر شما چه چیزی باعث شده است تا این بازی رشد کند؟

مطلب پیشنهادی:  آموزش ویندوز ۱۰ – قسمت هفدهم(مدیریت نرم افزارها)

این بازی، یک بازی ترسناک و مرموز است. حداقل سه محقق در بازی وجود دارند و بررسی میکنند که در مکانی که هستند، چه نوع روحی وجود دارد. برای بازی کردن با این بازی نیاز به یک اعصاب قوی و حوصله زیاد است تا در اتاق های ترسناک و راهروهای تاریک، بتوانید معما را حل کنید.

در بازی با استفاده از ابزارآلاتی مثل جعبه احضار روح، صلیب و… باید کارهایی مثل پرسیدن سوال از ارواح را انجام دهید. با این حال مراقب باشید که خیلی در کار ارواح دخالت نکنید، چرا که ممکن است آن ها را ناراحت کنید و آن ها با شما رفتار خوشنت باری داشته باشند.

بازی Dead by Daylight

بازی Dead by Daylight

بازی Dead by Daylight

یک بازی ترسناک چند نفره. شما در بازی به عنوان یکی از چهار بازمانده بازی که امیدی برای فرار ندارند، نقش ایفا میکنید. بازماندگان نمیتوانند دست به کارهای مختلفی بزنند، اما میتوانند قاتل بازی را به اشتباه بیندازند. شما میتوانید در این بازی ترس های مختلفی را تجربه کنید و یکی از ویژگی های بازی این است که شما نمیتوانید حدس بزنید که شخصیت های بازی قرار است چه رفتاری از خود نشان دهند.

یکی از نقطه های قوت این بازی این است که، بازی خیلی گسترده است. در بازی تقریبا هر علائم و نشانی که بتواند آدم را بترساند، آمده است. همچنین موضوعات مختلفی برای ترساندن مخاطب در این بازی وجود دارد و بازیگر باید سعی کند تا راه مخصوص برخورد با آن موضوع را پیدا کند.

بازی Metro Exodus

Metro Exodusبازی

Metro Exodusبازی

این یک بازی فراآخرالزمانی است که اتفاقات بازی در روسیه می افتد. بازی تقریبا به سبک بازی ولفنشتاین ساخته شده است. در بازی سکانس های ترسناکی وجود دارد که میتواند برای شما بسیار مهیج باشد.

در این بازی شما میتوانید انتخاب کنید که آیا میخواهید یک ماجراجو باشید و یا بازی را به صورت اسرارآمیز و مخفیانه پیگیری کنید که به دلیل این که بازی بخش شب و تاریک هم دارد، با انتخاب این قسمت، میتوانید بازی ترسناک تری را تجربه کنید، چرا که دشمنان شما به صورت مخفی در کمین شما هستند.

این یک بازی است که با ایجاد تغییرات در روند بازی، میتواند بازی را فوق العاده وحشت ناک جلوه دهد. مراحل اولیه بازی به شما یادمیدهد تا چگونه بتوانید دشمنان خود را در تاریکی شناسایی کنید. سپس در اختیاره شما ابزار و وسایل قرار میدهد تا بتوانید با آن ها به دشمنان مخوف خود غلبه کنید. یکی از چیزهایی که باید یادبگیرید این است که دشمنان شما به نور خیلی حساسند و در برابر آن ضعیف هستند، پس شما با استفاده از این نقطه ضعفشان، میتوانید به آن ها غلبه کنید.

بازی Resident Evil Village

بازی Resident Evil Village

بازی Resident Evil Village

برای قهرمانی چون Ethan Winters بازی Resident Evil Village

اصلا آسان تر و راحت تر نیست. ما اولین بار Ethan را در رزیدنت اویل ۷ دیدیم. زمانی که همسرش مدت ها غیبش زده بود، با او تماس میگیرد و او مجبور میشود که برای یافتن همسرش به یک کلبه وحشت ناک سر بزند و برخوردهای متفاوتی با شخصیت های مختلف داشته باشد. خوشبختانه در اینجا کریس ردفیلد وارد داستان میشود تا ایتن را نجات دهد و زندگی او برای مدت زمان کمی به حالت عادی خود باز میگردد. در رزیدنت اویل ۸ هم ما مجدد Ethan را در دنیایی دیگر میبینیم. این بار او در یک دهکده دور افتاده وحشتناک گیر کرده است که در آن دهکده هیولاها زندگی میکنند و همچنین مردم بسیار خشنی دارد.

مطلب پیشنهادی:  آموزش کتاب پیشرفته در بیسیک فور اندروید – جلسه نهم( نگاه اجمالی به سورس–اکتیویتی estock)

رزیدنت اویل یک بازی است که تاریخچه طولانی دارد و هم نسخه های خوب و عالی دارد و هم نسخه های بد و ضعیف. مثلا نسخه ۶ این بازی، از نسخه های ضعیف رزیدنت اویل است، این درحالی است که Resident Evil Village از بهترین نسخه های سری بازی های رزیدنت اویل است. رزیدنت اویل یک بازی بسیار ماجراجویانه و پرتنشی است که باید در بازی هوش و زکاوتتان را به کار ببندید تا بتوانید مسائل بازی را حل کنید تا در برابر هیولاها و مردگان، جان سالم به در ببرید. این بازی دارای صحنه های خشن است، پس اگر نمیتوانید صحنه های خشن مثل بریده بریده شدن انسان را تماشا کنید، این بازی میتواند برای شما نامناسب باشد.

همچنین شاید این بازی دارای یک سریال وحشتناک هم باشد. اما ما مطمئنا میگوییم که این بازی بسیار ترسناک است و پیشنهاد میکنیم که این بازی را در تاریکی انجام ندید.

بازی The Evil Within 2

بازی The Evil Within 2

بازی The Evil Within 2

قطعا بهترین بازی های ترسناک، شما را در شب بیدار نگه میدارند. اما این بازی بسیار وحشتناک تر از بقیه است. اگر از این سبک بازی ها استقبال میکنید و آن ها را دوست دارید، مطمئنا بعد از دیدن انبوهی از اجساد که قطعه قطعه روی زمین افتاده اند و چهره ای رنگ پریده دارند و همچنین با دیدن یک اره برقی در کنار آنها، قطعا سعی میکنید شب را بیدار بمانید تا این بازی را انجام دهید.

بازی The Evil Within 2 دارای شخصیت های جدید و خلاق و از نظر ما یک بازی با سبک جدید است. یک دنباله بی نقص از بازی های ترشناک Tango Gameworks

این است.کشتن هیولاها و رفتن به خانه های پر از شبح، و اینکه نمیتوانید حدس بزنید چه اتفاقی قرار است بیوفتد و همچنین وجود یک شبهی که تا آخر بازی شما را آزار میدهد، بسیار لحظات ترسناک و هولناکی را برای شما به ارمغان می آورد..

در این بازی دشمنان شما بسیار هوشمند طراحی شده اند و این بازی سعی کرده است تا سبک ترسناک خود را حفظ کند و دشمنان شما را طوری برنامه ریزی کرده است به راحتی نتوانید از سده آن ها بگذرید.اگر این بازی نتوانست شما را راضی کند، میتوانید بازی بعدی The Evil Within 2 را انجام دهید.

مطلب پیشنهادی:  دانلود افزونه Rank Math Pro

بازی  Alien: Isolation

بازی Alien: Isolation

بازی Alien: Isolation

این بازی، یک بازی بسیار ترسناک و وحشتناک است و به این صورت است که در یک ایستگاه فضایی گیر میکنید و باید با یک دشمن بیگانه غول پیکر، مبارزه کنید. به لطف هوش مصنوعی که در این بازی از آن استفاده شده است، بازی بسیار ترسناک و جذاب شده است. سبک این بازی ترسناک اول شخص است. شما در این بازی باید به حدی سرسخت باشید که دشمن شما نتواند به راحتی شما را از پای دربیاورد.

هرچه قدر که بازی ترسناک تر باشد، شما بیشتر احساس ناتوانی در بازی میکنید. شما باید هوش و استعدادتان را در بازی به کار ببندید تا بتوانید از هرموقعیتی برای شکست دشمن استفاده کنید. در بازی، دشمن شما موجودی غیرقابل پیش بینی است که ممکن است هرلحظه جلوی شما ظاهر شود و برای شما مشکل درست کند.

بازی Condemned: Criminal Origins

بازی Condemned: Criminal Origins

بازی Condemned: Criminal Origins

این بازی هم به مانند بازی های دیگر ترسناک، پر از خشونت و درگیری و بسیار پرتنش هست. این یک بازی اول شخص که علیرغم گرافیک ساده اش، به نظر ما ارزش امتحان کردن را دارد.

در این بازی سلاحی برای محافظت از خود، به ندرت پیدا میکنید و شما باید با یک چراغ قوه بازی را ادامه دهید و دشمنان شما بسیار مرموزانه و ترسناک از جاهای تاریک به سمت شما حمله ور میشوند. اگر در این بازی رنده بمانید و دشمن را از بین ببرید، مطمئن باشید که بسیار وحشت زده شده اید. در این بازی اغلبا راه خلاصی از دست دشمن، فرار است.

در بین بازی های پلیسی، این بازی کمی نامتعارف است. البته بازی هایی هستند که در ژانر وحشت از Condemned: Criminal Origins ترسناک تر هستند.

بازی Darkwood

بازی Darkwood

بازی Darkwood

افکت های صدایی در بازی های ژانروحشت، به تنهایی نمیتوانند خیلی تاثیرگذار باشند. البته گاهی اوقات یک صدای آهسته و مرموز، میتواند در بازی بسیار تاثیرگذار باشد. یکی از بهترین بازی های ژانروحشت، بازی Darkwood است. این بازی درمورد مردی مرموزاست که در یک خانه درست وسط جنگل و آلوده به نوعی بیماری زندگی میکند. وقتی هوا روشن است میتوانید در جنگل پرسه بزنید و با خطرات گوناگون مثل حمله سگ ها مواجه بشوید، از منابع و امکانات جنگل استفاده کنید و بفهمید که چگونه و چرا به اینجا رسیدید. با اینحال وقتی هوا تاریک میشود، باید به خانه خود برگردید و منتظر بمانید که هوا مجدد روشن شود. شما باید شب هنگام منتظر حمله دشمنانتان باشید. باید خود را تجهیز کنید، درب و پنجره ها را بپوشانید و تله کار بذارید. البته هرچه قدر هم که آماده باشید، بازهم دشمنانتان در کمین شما هستند.

این بازی خیلی بازی عجیبی است. صداهای مرموز در بازی، مثل صداهای خش خش، صداهایی که برای انسان نیست، جیرجیر درب ها. همه این ها باعث شده تا بازی هرچه بیشتر ترسناک تر به نظر برسد و به همین دلیل کاربر وقتی در بازی است بسیار دکمه مکث در بازی را میزند تا کمی از استرس و ترسش کاسته شود. البته در این بازی، اجازه ندهید که افکت ها صدایی، جریان بازی و.. فریبتان دهد.

شما هم بازی دیگه ای رو میشناسید؟به ما معرفی کنید 🙂

موفق باشید.

درباره مرتضی صباغیهمکار سایت

💎 اپ های من در مایکت https://myket.ir/developer/dev-53936 گروه تلگرامی MR.B4A ( سورس کد و کتابخانه ) https://t.me/programmingwithb4a

دنبال کردن

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.