عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2023 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

سورس سیستم مدیریت حمل و نقل شهری به زبان ASP.net

سلام

با یک سورس کد بسیار بسیار کاربردی به زبان ASP.NET در خدمتتون هستیم پس تا پایان با بپرسم همراه باشید. سوری که در این پست برای شما فراهم کردیم، سورس سیستم حمل و نقل شهری به زبان ASP.net است.

سورس حمل و نقل asp.net

سورس حمل و نقل asp.net

با استفاده از این سورس میتوانید یک برنامه مدیریت حمل و نقل شهری با زبان asp.net بنویسید و آن را اجرا کنید. برای دانشجویان و کسانی که میخواهند برنامه نویسی را باز زبان برنامه نویسی asp.net شروع کنند، کاربرد دارد.

این سورس را میتوانید در محیط ویژوال استودیو اجرا کنید. در ادامه کمی درمورد سیستم حمل و نقل شهری و خاصیت این سورس صحبت میکنیم.

در حال حاضر، بخش حمل و نقل دانشگاه آفریقا که دارای ۵۰ وسیله نقلیه شامل اتومبیل های شخصی، اتوبوس ها و کامیون ها ، برای اهداف مختلف مانند حمل و نقل کالا، کارمندان و دانشجویان،  از مکان های مختلف با استفاده از یک سیستم دستی اداره می شود. باتوجه به گسترش ناوگان حمل و نقل و مشکلات زیادی که این بخش دارد (مثل حمل و نقل از دانشکده های مختلف، اطمینان از اینکه وسایل حمل و نقل برای دانشجویان و افراد، همیشه در دسترس باشد، طبق یک اصول زمانی مناسب پیش رود ، ثبت حرکت تمام وسایل نقلیه و غیره،) با مشکلاتی که مطرح شد، پیشنهاد کردم که یک سیستم مبتنی بر وب ارائه کنم که اکثر مشکلات پیش روی این بخش را از بین ببرد.

و در عین حال بار کاری را برای همه کاهش دهد. از آنجایی که این سیستم به افراد اجازه می‌دهد تا از ایستگاه‌های مربوطه خود، کار کنند (رزرو، تأیید رزرو، تعیین راننده و ماشین مورد استفاده، امنیت و…. ) با این سیستم پیشنهادی تولید گزارش، مدیریت این کار، آسان خواهد

مطلب پیشنهادی:  سورس ربات پیام رسان(پشتیبان)

بود. این سیستم دارای منوهایی است که در آن کاربران خدمات مورد نیاز خود را از این بخش انتخاب می کنند.


دانلود: سورس سیستم مدیریت حمل و نقل شهری به زبان ASP.net


پيش نمايش: کليک کنيد


حجم: 8 مگابایت


رمز فايل فشرده: www.beporsam.ir


در پوشه database فایل دیتابیس نرم افزار قرار دارد.


اگر در رابطه با مطلب بالا سوالي يا مشکلي داريد ميتوانيد سوال خود را در سايت بپرسيد، کاربران سايت پاسخگوي سوالات شما خواهند بود.


عضويت در سايت


پرسيدن سوال


درباره مرتضی صباغیهمکار سایت

💎 اپ های من در مایکت https://myket.ir/developer/dev-53936 گروه تلگرامی MR.B4A ( سورس کد و کتابخانه ) https://t.me/programmingwithb4a

دنبال کردن

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.