عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2023 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

ساخت و ویرایش آسان فایل های php,html,css,javascript در اندروید

سلام

چند روز پیش دنبال نرم افزاری بودم که بتونم توی گوشیم یک فایل php رو به خوبی ویرایش کنم، نرم افزار های زیادی نصب کردم که هر کدومش ویژگی های خاص خودش رو داشت، ولی خیلی سنگین بودن و رابط کاربری جالبی هم نداشتم، تا رسیدم به یک نرم افزار فوق العاده کم حجم و در عین حال با رابط کاربری ساده و جذاب که حجم این نرم افزار کمتر از ۲۵۰ کیلوبایت هست، در ادامه همراه بپرسم باشید.

Main

Webmaster

  • معرفی نرم افزار:

WebMaster’s HTML Editor  یک ویرایشگر HTML دستی در جیب شما می باشد. این یک ویرایشگر کد منبع برای وب مستر ها و طراحان وب است.

این یک ویرایشگر وب ایده آل برای نوشتن و برنامه نویسی وب در هر مکان می باشد. همچنین برنامه ای مفید برای ویرایش کد منبع، متن یا XML با قابلیت خنثی سازی/ازنو است. سازندگان این نرم افزار سخت در حال کار برای اضافه کردن ویژگی های جدید بیشتر به این ویرایشگر متن هستند. این برنامه از فرمت های فایل  js, htm, html, html5, dhtml, css, php, php3, php4, php5, txt و xml پشتیبانی می کند.

WebMaster’s HTML Editor مجموعه ای از ابزار وب مستر می باشد: ویرایشگر HTML، ویرایشگر پی اچ پی، ویرایشگر CSS، ویرایشگر جاوا اسکریپت و حتی ویرایشگر متن با کد گذاری مختلف متن. توسعه دهنده وب سایت می تواند از ویرایشگر کد به عنوان یک توسعه نرم افزار برای برنامه نویسی HTML5، توسعه وب، شبیه به touchqode، silveredit یا codepad استفاده کند.

  • ویژگی ها:

– تکمیل کد (مانند IntelliSense)

مطلب پیشنهادی:  ریدایرکت از http به https در لاراول

– قابلیت پیش نمایش داخلی و کلیدهای مجازی برای برچسب ها و عبارات کلیدی محبوب برای ویرایش فایل های HTML, شیوه نامه های CSS و JavaScript

– طرح های رنگی تیره و روشن در دسترس

– قابلیت واگرد/ازنو (Undo/Redo)

– قابلیت پررنگ نمودن Syntax برای فایل های HTML, PHP, CSS و JavaScript

– ویرایشگر HTML با پشتیبانی از کد گذاری متن ژاپنی، سیریلیک، چینی، مرکز و غرب اروپا

– سیستم راهنما برای HTML، CSS و جاوا اسکریپت

– قطعه کد برای JS، PHP و HTML

– و …

اگر شما هم به دنبال یک نرم افزار هستید که بتونید داخل گوشی اقدام به نوشتن و ویرایش فایل های HTML, Css, PHP, JavaScript, XMl, …، اپلیکیشن WebMaster گزینه ی بسیار خوبی است، این اپلیکیشن با حجم بسیار کم و رابط کاربری آسانی که دارد می تواند به شما کمک کند(پس از نصب، حتما یه سری به تنظیمات برنامه بزنید)

موفق باشید.


دانلود: نرم افزار WebMaster


پيش نمايش: کليک کنيد


حجم: 206 کیلوبایت


رمز فايل فشرده: www.beporsam.ir


نرم افزار را نصب و لذت ببرید:)


اگر در رابطه با مطلب بالا سوالي يا مشکلي داريد ميتوانيد سوال خود را در سايت بپرسيد، کاربران سايت پاسخگوي سوالات شما خواهند بود.


عضويت در سايت


پرسيدن سوال


درباره احمد آخوندیمدیر سایت

همیشه در تلاش برای یادگیری :) ارتباط با من: 09159352892

دنبال کردن

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.