عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2023 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

برترین آنتی ویروس های سال ۲۰۲۲ برای اندروید

سلام

آنتی ویروس یا ضد ویروس جزو مهمترین ابزارهایی هستند که هر دستگاه دیجیتالی که از آن استفاده میکنیم باید برخوردار باشند؛ در این مقاله سعی داریم تا برترین آنتی ویروس های سال ۲۰۲۲ که برای گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید مورد استفاده قرار گرفتند را خدمتتان معرفی کنیم، در ادامه همراه بپرسم باشید.

برترین آنتی ویروس های سال 2022 برای اندروید

برترین آنتی ویروس های سال ۲۰۲۲ برای اندروید

اگر روی دیوایس اندرویدی خود، آنتی ویروس خوب داشته باشید، این برنامه میتواند از گوشی یا تبلت شما در برابر برنامه های مخرب و سایر بدافزارها، محافظت کند. آنتی ویروس های متعددی برای اندروید وجود دارد. اما بهترین ابزار، ابزاری است که به علاوه اینکه از ورود ویروس ها و بدافزارها جلوگیری کند، از حریم خصوصی کاربر محافظت کند و همچنین قابلیت ضدسرقت داشته باشد.

برخی از این آنتی ویروس ها رایگان هستند و برخی دیگر را باید اشتراک سالانه برای استفاده از تمامی امکانات آن بپدازید.

عملکرد برخی از این آنتی ویروس ها این گونه است که از مخاطبین گوشی یا تبلت نسخه پشتیبان تهیه میکنند، گوشی یا تبلت شما را از طریق GPS ردیابی می کنند، از دزد گوشی با استفاده از دوربین گوشی عکس می گیرند و حتی به شما امکان می دهند از ساعت هوشمند Wear OS خود برای پیدا کردن گوشی خود استفاده کنید.

ما بهترین پیشنهادها را از بزرگترین نام‌های تجارت آنتی‌ویروس موبایل – Avast، Bitdefender، Lookout، McAfee، Norton و حتی خود گوگل جمع‌آوری کرده‌ایم و برنامه‌های اندرویدی آن‌ها را بر اساس ویژگی های آن رتبه‌بندی کرده‌ایم..

برای تعیین سطح حفاظت ارائه شده توسط هر برنامه، از داده‌های آزمایشگاه تست مستقل AV-Test استفاده کردیم که اکثر برنامه‌های امنیتی مهم را بر اساس توانایی آنها در شناسایی بدافزارها و سایر تهدیدها رتبه‌بندی می‌کند. ما همچنین از برنامه Geekbench 5 برای اندازه گیری تأثیر هر یک از این برنامه ها بر عملکرد کلی اندروید استفاده کردیم.

بهترین برنامه های آنتی ویروس اندروید کدامند؟

بر اساس آزمایشات ما، بهترین برنامه آنتی ویروس اندروید امروز Bitdefender Mobile Security  است که محافظت تقریباً بی عیب از بدافزارها دارد و طیف گسترده ای از ویژگی ها را ارائه می دهد.

در حالی که Norton Mobile Security امنیت بهتری دارد. Norton ویژگی ضدسرقت را پولی کرده و بنابراین برای محافظت کامل از موبایلتان، باید هزینه ای بپردازید.

هر دو Avast Mobile Security و McAfee Mobile Security ویژگی های زیادی را به صورت رایگان ارائه می دهند و در تست های تشخیص بدافزار به خوبی عمل می کنند. با این حال، ابزارهای ضد سرقت و مسدود کردن تماس Avast به خوبی کار نکردند و نسخه‌های رایگان هر دو برنامه تبلیغات زیادی را نشان می‌دهند.

مطلب پیشنهادی:  آموزش اوبونتو - قسمت دوازدهم(آموزش کار با Ubuntu Software)

Lookout Security & Antivirus یکی از اولین برنامه های آنتی ویروس موبایل بود و دارای یک گزینه به نام محافظت از هویت دارد. با این حال، داده‌های آزمایشی شخص ثالث کمی در مورد کارایی آنتی‌ویروس Lookout وجود دارد، بنابراین ما دقیقاً نمی‌دانیم که چقدر در برابر بدافزار امنیت دارد.

از طرف دیگر Google Play Protect روی هر گوشی اندرویدی با Google Play از پیش نصب شده است. متأسفانه، در محافظت در برابر بدافزارها بهترین نیست، اما مطمئناً در طول سال ها بروزرسانی شده است.

بهترین برنامه آنتی ویروس های اندرویدی که می توانید نصب کنید:

۱.Bitdefender Mobile Security

بتهرین آنتی ویروس های سال 2022 برای اندروید

این آنتی ویروس، تقریبا امنیتی بی عیب و نقص در مقابل بدافزارها دارد و همچنین سیستم را خیلی به خودش مشغول نمیکند.

همچنین از گوشی در مقابل لینک های خراب محافظت میکند و با اکثر مرورگرها سازگار است. به علاوه از Android Wear هم پشتیبانی میکند

همچنین دارای ابزارهای قدرتمند برای محافظت از حریم خصوصی، از جمله قفل برنامه، اسکنر Wi-Fi، ویژگی های ضد سرقت است. همچنین در بروزرسانی جدید این آنتی ویروس، مواردی مانند هشدار کلاهبرداری، شناسایی لینک های مخرب در پیامک ها اضافه شده است.

از این برنامه تا ۱۴ روز به صورت آزمایشی میتوانید استفاده کنید و محصول رایگان این آنتی ویروس، فقط بدافزار را اسکن میکند.

۲.Norton Mobile Security

بتهرین آنتی ویروس های سال 2022 برای اندروید

این برنامه با نام مستعار Norton 360 ارائه شده است. یکی از بهترین ها برای محافظت از گوشی اندرویدی شما است که تاکنون آزمایش کردیم. اما متاسفانه، دیگر نه عملکرد ضدسرقت دارد، نه از مخاطبین بکاپ میگیرد و نه لینک های مخرب را شناسایی میکند.

برای استفاده از نورتن، باید سالانه ۱۵ دلار هزینه کنید تا بتوانید از خدمات این آنتی ویروس استفاده کنید.

با ۵۰ دلار در سال، میتوانید یک Norton 360 برای موبایل، به همراه سرویس vpn نامحدود و همچنین حفاظت از اطلاعات شخصیتان را فراهم کنید.

گرانترین طرح، Norton 360 Deluxe میباشدکه سالانه ۱۰۵ دلار است و شما با پرداخت این مبلغ، میتوانید از آنتی ویروس نورتون با پشتیبانی از ویندوز، اندروید، لینوکس، مک و ios استفاده کنید.

پرداخت اشتراک را میتوانید از طریق برنامه Norton پرداخت کنید . همچنین از خدمات این آنتی ویروس میتوانید به مدت ۱۴ روز، رایگان استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  آموزش طراحی قالب وردپرس – قسمت چهارم(footer.php)

از ویژگی های بارز نورتون، میتوان به شناسایی نرم افزارهایی که مصرف زیاد و یا غیرعادی در گوشی دارند، نام برد.

حتی برنامه های موجود در گوگل پلی را از نظر سلامت بررسی میکند.

۳.Avast Mobile Security

بتهرین آنتی ویروس های سال 2022 برای اندروید

Avast Mobile Security & Antivirus یکی از بهترین برنامه های آنتی ویروس اندروید با امکانات کامل است که از حفظ حریم خصوصی گرفته تا بهینه سازی سیستم.

آنتی ویروس Avast خوب است، اما کامل نیست. برخی از عملکردهای ضدسرقت Avast کار نمیکند و همچنین لیست سیاه برای مسدود کردن تماس ها را ندارد. همچنین تبلیغات نسخه رایگان، آزاردهنده است.

اگر هر یک از نسخه های پولی Avast Mobile Security، Premium (ماهانه ۲ دلار یا سالانه ۲۰ دلار) یا Ultimate (ماهانه ۷ دلار یا سالانه ۴۰ دلار) را بگیرید، تبلیغات حذف میشوند. کاربران هر یک از نسخه های پولی نیز از ویژگی‌های قفل برنامه و پشتیبانی فنی برخوردار می‌شوند.

۴.Kaspersky Mobile Antivirus

بتهرین آنتی ویروس های سال 2022 برای اندروید

آنتی ویروس Kaspersky Mobile، با نام Kaspersky Internet Security برای اندروید منتشر شده است، حفاظتش تقریبا در برابر بدافزارها، بی عیب و نقص است.  سیستم را خیلی به خود مشغول نمیکند و لیست سیاه هم برای مسدود کردن تماس ها دارد.

در نسخه رایگان هیچ تبلیغاتی وجود ندارد و برای ارتقا به نسخه پولی، اجبار خاصی درکار نیست. کاربران، به صورت رایگان میتوانند از بلک لیست تماس، پشتیبانی از Android Wear و مجموعه ای قوی از عملکردهای ضد سرقت را استفاده کنند، اما شما باید هر برنامه جدید را به صورت دستی اسکن کنید.

اگر کاربران هزینه اشتراک را پرداخت کنند، میتوانند به ویژگی هایی مثل اسکن خودکار برنامه، قفل برنامه و مسدود کردن وب سایت های فیشینگ دسترسی پیدا کنند.

اگر فقط دنبال این هستبد که گوشیتان در مقابل بدافزارها ایمن باشد، هیچ گاه Kaspersky Mobile رایگان را نصب نکنید. اما آنتی ویروسی است به نام Bitdefender که ارزان است و این فکر بهتان دست میدهد که آنتی ویروس خوبی نیست، اما بهتر از کاسپراسکای است.

۵.Lookout Security & Antivirus

بتهرین آنتی ویروس های سال 2022 برای اندروید

Lookout Mobile Security که اکنون به Lookout Security و Antivirus یا Lookout Personal تغییر نام داده است، یکی از اولین برنامه های آنتی ویروس اندروید و برای مدت طولانی بهترین بوده است. سهولت استفاده، رابط کاربری آسان و عدم وجود تبلیغات، محبوبیت آن را افزایش داده است.

نسخه ویژه ۳۰ دلار در سال هزینه هزینه اشتراک دارد، گرچه برخی از ویژگی های آن – مسدود کردن وب سایت های مخرب، اسکن شبکه Wi-Fi رایگان است. اما یک VPN نامحدود و محافظت از اطلاعات شما در گوشی، این آنتی ویروس را ارزنده تر میکند.

مطلب پیشنهادی:  بنر متحرک با css - سری دوم

از ضعف های Lookout این است که برنامه خود را به ارزیابی‌های آزمایشگاهی ارسال نمی‌کند، بنابراین ما واقعاً نمی‌دانیم که Lookout چقدر در برابر بدافزار ،امن است. همچنین اسکن برنامه ها خیلی کند و سنگین انجام میشود.

۶.McAfee Mobile Security

بتهرین آنتی ویروس های سال 2022 برای اندروید

مانند Avast، McAfee بسیاری از ویژگی‌های مفید را ارائه می‌دهد (یا قبلا ارائه می‌کرد)، اما نسخه رایگان پر از تبلیغات است. محافظت در برابر بدافزار اگر عالی نباشد، مناسب است.

در تابستان سال ۲۰۲۱، McAfee Mobile Security بسیاری از کاربردی‌ترین عملکردهای خود ، از جمله ویژگی‌های App Lock، Guest Mode، Anti-Theft، Memory Booster و Storage Cleaner را حذف کرد. واقعاً مشخص نیست که چرا این کار انجام داده است.

نسخه رایگان McAfee Mobile Security ویژگی های خوبی دارد، مانند روشی برای ردیابی میزان مصرف داده هر برنامه و یک اسکنر امنیتی Wi-Fi.

نسخه خریداری شده “Standard”، ویژگی هایی مانند بررسی URL، پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته و بدون تبلیغات و حتی همچنین ویژگی های بیشتر.اما با توجه به اینکه Bitdefender و Kaspersky ویژگی‌های یکسانی را با قیمت کمتر به شما می‌دهند، مکافی کمی گران است.

نسخه پلاس آن ۸۰ دلار در سال هزینه دارد و ویژگی های استاندارد به علاوه دسترسی نامحدود به VPN را به شما می دهد، اما فقط برای گوشی یا تبلتی که روی آن نصب شده است.

۷.Google Play Protect

بتهرین آنتی ویروس های سال 2022 برای اندروید

Google Play Protect در هر دستگاه اندرویدی که Google Play را اجرا می کند نصب شده است و اگر خوب کار کند بسیار عالی خواهد بود. متأسفانه، شناسایی بدافزار، ضعیف و این مسئله باعث میشود که به شما پیشنهاد کنیم که یک برنامه آنتی‌ویروس جانبی نصب کنید.

ما توقع داشتیم که رابط کاربری Google Play Protect آیان باشد و هیچ تبلیغاتی وجود نداشته باشد و همچنین سیستم را خیلی به خود مشغول نکند.

بهترین ویژگی Google Play Protect این است که Google می تواند از آن برای غیرفعال کردن برنامه های خطرناک از راه دور استفاده کند. چه از نرم افزار آنتی ویروس جانبی استفاده کنید چه نکنید. توصیه می کنیم Google Play Protect را غیرفعال نکنید.

اما به طور کلی، Google Play Protect در محافظت از گوشی شما در برابر برنامه های مخرب افتضاح است. به نظر ما از ابزار دیگری برای حفاظت استفاده کنید، بهتر است.

سوالات خود را از ما میتوانید بپرسید 🙂

موفق باشید.

درباره مرتضی صباغیهمکار سایت

💎 اپ های من در مایکت https://myket.ir/developer/dev-53936 گروه تلگرامی MR.B4A ( سورس کد و کتابخانه ) https://t.me/programmingwithb4a

دنبال کردن

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.