اجرا گرفتن از برنامه در شبیه ساز

سوال

سلام
یه مدت پیش برای اجرا گرفتن از برنامه ها از شبیه ساز NOX استفاده میکردم منتها باید قلبلشAVDرو اجرا میکردم تا بتونم برنامه ها رو رویNOX اجرا کنم . ولی تا اونجایی که اطلاع دارم نیازی به اجرای AVD نیست الان مشکل از اونجایی شروع میشه که دیگه نهAVD Manager و نه SDK Manager هیچ کدومشون اجرا نمیشن حتی فایل های exe اونها از خود پوشه ی sdk هم اجرا نمیشن . مجدد فایلهای AVD Manager ،exe وSDK Manager رو دانلود کردم اما نشد که نشد .به نظرتون مشکل از کجاست اینم بگم برای اجرای متریال، هم مجدد نصب ویندوز کردم هم اس دی کا رو تغیر دادم و هم اینکه بی فور ای رو تغیر ورژن دادم و مجدد نصب کردم
لطفا مثل همیشه راهنمایی
ممنون.

در حال بررسی 0
, ۱۳۹۷/۴/۱۲ ۱۸:۲۴:۳۷ 2 پاسخ کاربر تازه 0

پاسخ ها ( 2 )

    0
    ۱۳۹۷/۴/۱۴ ۹:۴۳:۵۹

    سلام

    همانطور که گفتید برای اجرای برنامه در شبیه ساز نیاز به اجرا بودن AVD Manager نیست.

    حال با این حال میتونید برنامه هاتون در Youwave, nox, BlueSack و امثال این ها اجرا کنید، که هر کدوم روش خاص خودشون رو داره، ما در سایت اتصال به Youwave را آموزش دادیم(کلیک کنید).

    و اما مشکل اجرا نشدن AVD و SDK Manager ، مشکل اجرا نشدن این دو فایل خود به خود به وجود اومد؟! فایل ها رو هم به صورت Run as admimistrator اجرا کردید(راست کلیک روی فایل Exe و انتخاب این گزینه)؟، پس از نصب ویندوز مجدد SDK Manager رو نصب کردید؟

     

    0
    ۱۳۹۷/۴/۱۴ ۱۰:۲۹:۵۴

    سلام بله بعد مشکل اجرا نشدن اونها خود به خود اتفاق افتاد قبلتر هم این مشکل پیش اومده بود و با نصب ویندوز حل شد اما الان مجدد این مشکل پیش اومد.

    بله بعد از نصب ویندوز مجدد اس دی کا نصب کردم.

    با  Run as admimistrator امتحان کردم ولی اجرا نمیشه صفحه ی خط فرمان میاد و میره.

     

ارسال یک پاسخ