ارسال ایمیل- بازاریابی

سوال

سلام می خواهم روزانه تعداد ۲۰۰ ایمیل جهت بازار یابی برای سایتم ارسال کنم.

سوال اول: افزونه wp mail smtp رو نصب کردم . آیا با نصب این افزونه نیاز به نصب افزونه ارسال ایمیل مثل mailster هست یا نیازی نیست.

سوال دوم: بهترین روش ارسال ایمیل را از طریق هاستینگ می دانید یا از سایتهایی که ارسال ایمیل انبوه دارند. اگر پلان های ارسال ایمیل انبوه را بهتر می دانید کدام پلان و کدام شرکت را مناسب تر می دانید. تعداد ارسال روزانه  ۲۰۰ ایمیل

سپاس فراوان

در حال بررسی 0
, ۱۳۹۹/۱/۲۰ ۱۶:۳۷:۵۸ 2 پاسخ کاربر 0

پاسخ ها ( 2 )

    0
    ۱۳۹۹/۱/۲۱ ۲۱:۴۰:۵۰

    سلام

    ۱- بله اگه قصد ارسال ایمیل تبلیغاتی برای کاربران دارید، نیاز به افزونه Mailster, Mailchimp و امثالهم دارید.

    ۲- شما از طریق هاستنیگ خود(اگر دارای هاست اشتراکی هستید و سرور ندارید) قطعا نمیتونید ایمیل انبوه ارسال کنید، چرا که دارای محدودیت تعداد ارسال ایمیل در روز/ساعت هستید.

    شرکت های ایرانی هم هستند که سرویس ارسال ایمیل انبوه دارند، در گوگل عبارت “ارسال ایمیل انبوه” جستجو کنید.

    موفق باشید.

    0
    ۱۳۹۹/۱/۲۶ ۹:۰۰:۳۵

    برای ارسال ایمیل انبوه نیاز به mail server تخصصی این کار دارید و از اکانت اشتراکی نمیشه چنین حجمی از ایمیل روزانه رو ارسال کرد و اسپم و بلاک میشید.

    نیازی نیست که دامنه ای که باهاش ایمیل تبلیغاتی میفرستین همون دامنه سایت تون باشه میتونه مشابه باشه.

    توی گوگل بزنید ارسال ایمیل انبوه کلی سرویس میاد قیمت ها و پلان ها رو مقایسه و خرید کنید. یک دامنه هم بدون حساسیت انتخاب کنید و بذارید برای ارسال ایمیل هاتون. اون افزونه SMTP برای این خوبه که ارسال ایمیل مستقیم از روی هاست انجام نشه و از طریق یکی mail server انجام بشه. بیشتر هم به درد ایمیل های registration و password change و … میخوره. برای تبلیغات یک سرور و پلان کاملا جدا لازمه

ارسال یک پاسخ