ارسال ایمیل فعالسازی کاربری در بیسیک فور اندروید(b4a)

سوال

سلام و دورود فراوان….

من حدود یک ساله بیسیک فور اندروید رو شروع به یاد گیری کردم و یک برنامه هم نوشتم حالا میخوام کاربرایی که ثبت نام میکنن توی برنامم ایمیلی که وارد میکنن به همون ایمیل یه لینک فعالسازی براشون بفرستم که مثلا پروفایل کاربری اونا رو با اون لینک فعالسازی کنم ینی وقتی روی لین ارسال شده کلیک کردن نام کاربری اونا فعال بشه و کاربر اجازه دسترسی و استفاده از پروفایل خودشو داشته باشه!!!

میشه کامل و دقیق راهنمایی کنید لطفا؟

در حال بررسی 0
, ۱۳۹۵/۶/۶ ۲۱:۲۹:۴۹ 3 پاسخ کاربر تازه 0

پاسخ ها ( 3 )

    0
    ۱۳۹۵/۶/۷ ۷:۳۸:۳۷

    سلام

    برای این کار نیاز به دانش php دارید تا بتونید توسط اسکرپیت تحت سرور این امکان رو برقرار کنید(یعنی در اسکریپت سمت سرور باید جوری برنامه نویسی کنید که پس از ثبت نام یک ایمیل حاوی کد فعالسازی به کاربر ارسال بشه)، و کاربر کد را تو برنامه وارد کنه و حسابش فعال بشه.

    سورسی براتون پیوست میکنم از یکی از انجمن های همسایه، این سورس قابلیت ثبت نام و ورد(بدون ارسال کد فعالسازی) را دارد، از همین سورس ایده بگیرید و امکان فعالسازی از طریق ایمیل را بهش اضافه کنید، برای دریافت سورس کلیک کنید.

    برنامه ای که نوشتید تا چه مرحله ای پیش رفتید؟

    موفق باشید.

      0
      ۱۳۹۵/۶/۷ ۱۶:۰۷:۱۷

      سلام دوست عزیز ممونم بابت زحمتتون ولی من خودم مراحل ثبت نام و ارسال اطلاعات کاربری به دیتابیس رو انجام دادم فقط این مرحله فعالسازی با ایمیلش گیر کردم که اگه میشه سورس یا آموزشی از این موضوع برای من قرار بدید!!!؟

      با تشکر

    0
    ۱۳۹۵/۶/۷ ۱۸:۱۳:۳۵

    ویدئوی آموزشی فعالسازی حساب کاربری توسط ایمیل به زبان فارسی در php را می توانید در زیر دانلود کنید.

    دانلود: کلیک کنید.

    موفق باشید

    0
    ۱۳۹۵/۶/۷ ۲۲:۱۵:۱۹

    دمت گررررررررررم واقعا گل کاشتی چون خدایش زحمت کشیدی حتی با اینکه زیاد بکارم نیومد ولی یه دنیا ممنونم

    ولی دوست عزیز این مربوط میشه به سایت و نگفته که چجوری با بیسیک فور اندروید باید هماهنگش کرد و اگه چیزی باشه که مرتبط با بیسیک فور اندروید باشه که یه عمر دعات میکنم عزیزدلم

ارسال یک پاسخ