بهترین حالت ارتباط بین کاربر و سایت

سوال

سلام

خسته نباشید

حدس می زنم که هرچقدر ارتباط بین کاربر و سایت بیشتر باشه و کاربران بیشتری با سایت در ارتباط باشن. (یعنی وارد سایت بشن و مثلا سوال بپرسن یا قیمت بگیرن یا به طریقی ارتباط برقرار کنن بهتر از اینه که وارد سایت بشن و چند دقیقه هم بچرخن  و بعد خارج بشن ). از  گوگل رتبه بهتری ، به خاطر بدرد بخور بودن سایت میشه گرفت.

اگه این حدس من درسته  یه سوال دارم :

۱.سایت من یه سایت فروشگاهیه که به علت تحریم بودن ایران مجبور شدم درگاه پرفکت مانی رو روش نصب کنم . کاربرای خارجی اکثرا با این درگاه نا آشنا هستن پس قاعدتا اکثر کاربرا از این درگاه خرید نمیکنن و از من یه شماره حساب خارج از کشور میخان تا پولشون رو به این شماره حساب واریز کنن . من شماره حساب خارج از ایران رو بهشون میدم و  کاربرا خارج از محیط سایت با من ارتباط مالی برقرار میکنن و گوگل متوجه این ارتباط ما با هم نمیشه و طبیعتا تاثیری در رتبه سئوی من نخواهد داشت.( این به گوگل نشون میده سایت من از لحاظ فروشگاهی قوی نیست).

۲. برای برخی محصولات من باید با مشتری مکاتبه کنم که برای این مکاتبه من ایمیلم رو دادم که به من ایمیل کنن. این ایمیلها هم در محیطی خارج از سایت به من ارسال میشه . پس اینجا هم گوگل متوجه  ارتباطی بین من و کاربرها نمیشه . و دوباره این ارتباطات که ممکن هم هست زیاد باشه تاثیری در سئوی سایت من نخواهد داشت.

بهترین جایگزین به جای ایمیل برای برقراری ارتباط بین من و کاربران که گوگل متوجه این ارتباط بشه و به من رتبه بده چی هستش .

البته اگه این نوشته و حدس من درسته؟ ( اگه گوگل متوجه ارتباط ایمیلی من و کاربران خارج از محیط سایت میشه هم لطفا مرا راهنمایی کنید)

لطفا بهترین گزینه را با توجه به صلاح دیدتان جهت راهنمایی ارائه بفرمایید

سپاس بیکران

 

 

 

 

 

در حال بررسی 0
, ۱۳۹۸/۶/۲۴ ۱۰:۲۲:۴۰ 1 پاسخ ها کاربر 0

پاسخ ( 1 )

    1
    ۱۳۹۸/۶/۲۴ ۲۲:۴۶:۳۲

    سلام

    بله حدستون درسته تا حدودی ….

    ۱- این تاثیر آنچنانی نداره، چون درگاه پرداخت هم که روی فروشگاه میزارید، کاربر از صفحه محصول شما هدایت میشه به صفحه پرداخت بانک و عملیات پرداخت روی سایت بانک انجام میشه(پس می بینید که تاثیری نداره)، مهم اون صفحه محصول شما هست که تاثیرش رو بزاره و تو نتایج جستجوی گوگل بیاد بالا.

    ۲- برای مکاتبه با کاربر بله اگر در محیط سایت مکاتبه کنه، بی تاثیر نیست؛ هر چی کاربر بیشتر در سایت بمونه، امتیاز بیشتری دریافت میکنید(ِDaily Time)

    –> برای مورد دوم میتونید، یک پنل کاربری به سایت اضافه کنید تا کاربران بتونند از داخل پنلشون به شما تیکت بفرستند.

    –> همچینن میتونید یک انجمن در کنار سایت بزنید.

    –> و راه ساده تر و بهتر که کاربران هم این روش را بیشتر می پسندن و توصیه میکنم راه اندازی کنید، استفاده از سرویس های گفتگوی آنلاین مثل رایچت، ریتین و امثال اینها می باشد که به راحتی میتونید در سایتتون راه اندازی کنید.

    که مشتری وارد فروشگاه شما می باشد و از بخش گفتگوی آنلاین(چت) که راه اندازی میکنید، می تواند با شما در ارتباط باشد.

    موفق باشید.

ارسال یک پاسخ