حذف شدن محصولات به علت ریدایرکت ۴۱۰

سوال

سلام

چند روز پیش سرعت سایتم رو با جی تی متریکس چک کردم . به علت بزرگ بودن اندازه محصولاتم ( اندازه نه حجم ) سرعت سایتم پایین بود . برای افزایش سرعت سایت عکسهایی رو که جی تی متریکس یراد گرفته بود رو  توی افزونه یواست سایت بهشون ریدایرکت ۴۱۰ دادم که حذف بشن . تصویر حال حاضر صفحه محصولات و ریدارکتی رو که انجام دادم براتون می فرستم

حالا از کاری که کردم به شدت پشیمونم و میخام دوباره محصولات رو سرجاشون برگردونم :

۱چطور محصولات رو دوباره سرجاشون برگردونم (دوباره باید از ریدایرکت استفاده کنم ؟ )

۲ جی تی متریکس دوباره بابت ریدایرکت ۴۱۰ از من خطا گرفته و سرعت سایتم رو با کاهش

نشون میده برای رفع این خطاها ( تصویر رو  ارسال کردم ) چه کنم ؟

توضیح اینکه : دسترسی سایت من هنوز برای رباتهای گو گل بسته هستش .

سوال : این عمل ریدایرکت ۴۱۰ رو وردپرس انجام میده یا گوگل ؟ چون هنوز دسترسی سایت من بسته هستش امکان داره که گوگل این کار رو کرده باشه ؟

سپاس فراوان از شما


فایل پیوست

فایل پیوست

فایل پیوست

فایل پیوست
در حال بررسی 0
۱۳۹۸/۵/۲۲ ۱۰:۴۴:۰۲ 2 پاسخ کاربر 0

پاسخ ها ( 2 )

    0
    ۱۳۹۸/۵/۲۳ ۲۱:۰۷:۵۵

    سلام

    ۱- اگه تصاویر رو از توی هاست حذف نکردید، اون ریدایرکت هایی که تو افزونه Yoast دادید رو برید حذف کنید تا برگرده سر جاش

    ۲- باید هم ایراد بگیره؛ چون شما تصاویر محصولاتتون ریدایرکت ۴۱۰ هست(یعنی به ربات های جستجو گفتید که این تصاویر از سایت حذف شده)، وقتی این کار رو انجام دادید(یعنی تصاویر رو ریدایرکت ۴۱۰ دادید) باید میرفتید و برای محصولاتتون عکس جدید آپلود میکردید، برای مثال شما در صفحه محصولات سایتتون یک عکس قرار دادید با آدرس زیر:

    خب وقتی این عکس ریدایرکت ۴۱۰ شده، باید هم تو جی تی متریکس خطا بگیرید.

    خطای ۴۱۰ چیست و چگونه عمل میکند؟

    صفحات خطای ۴۰۴ یکی از بزرگ ترین مشکلات وب سایت ها هستند. اگر سری به کنسول جستجوی گوگل بزنید حتما چند نمونه از آن ها را در سایت تان پیدا خواهید کرد. این مشکل باید هر چه سریع تر حل شود زیرا هیچکس دوست ندارد با این خطا روبرو شود.
    این صفحات از نظر گوگل نشاندهنده نگهداری بد سایت است، همچنین این صفحات باعث سردرگمی کاربر و نهایتا خروج وی از سایت تان میشود.

    خطای ۴۰۴ معمولا زمانی اتفاقا می افتد که مقاله یا صفحه ای از سایت تان حذف شده باشد و مسیر جایگزینی برای آن در نظر نگرفته باشید (یعنی آن را ریدایرکت نکرده باشید).

    برای حل این مشکل می توانید از ریدایرکت ۳۰۱ استفاده کنید و صفحاتی با خطای ۴۰۴ را به صفحه ای مرتبط یا صفحه اصلی سایت هدایت کنید.

    روش دیگر برای حل این مشکل استفاده از ریدایرکت ۴۱۰ است. این ریدایرکت به کاربر و موتور های جستجو اطلاع می دهد که این صفحه از سایت حذف شده است. با این روش ربات های موتور جستجو متوجه میشوند که این صفحه دیگر وجود ندارد و باز نمیگردد، از این رو آن را از نتایج حذف میکنند.

    کاری که شما باید انجام میدادید:

    شما کافی بود میرفتید، تصاویر محصولات رو عوض میکردید(اگر به اندازه بزرگ  تصاویر محصولات گیر داده بود، اندازشون رو کوچک میکردید و مجدد آپلود میکردید)، واسلام.

    موفق باشید.

    0
    ۱۳۹۸/۵/۲۸ ۱۲:۵۸:۰۴

    سلام

    بابت وقت گذاشتن و پیگیر بودن شما بسیار ممنونم

    قبل از اینکه ریدایرکت ۴۱۰ رو بدم ، این عکسهایی رو که جی تی متریکس به اندازشون گیر داده بود تغییر اندازه دادم با فوتوشاپ و بارگذاری کردم بجای عکسی که جی تی متریکس ایراد گرفته بود. بعد دوباره با جی تی متریکس سایت رو چک کردم . با اینکه عکس قبلی رو پاک کرده بودم ولی بازم از همون عکسی که حذفش کرده بودم  ایراد میگرفت.

    نه عکس جدیدی که بارگذاری کرده بودم بلکه همون عکسی که حذف کرده بودم (به اندازش ایراد میگرفت نه حجم عکس)

    تا اینکه دقت کردم دیدم آدرس هاست روداره میده و رفتم تو هاست اون عکسها رو از تو هاست پاک کردم و گیر جی تی متریکس برطرف شد و سرعت سایت نرمال شد.

    و عکسهایی رو هم که از هاست پاک کردم ریدایرکت ۴۱۰ بهشون دادم.

    بعد از چند روز دیدم که این عکسهایی که ریدایرکت ۴۱۰ داده بودم کلا از روی سایتم پاک شدن.

    حالا لطف کنید راهنماییم کنید چه کنم :

    همون عکسها رو روی لپ تاپ دارم . اگر تغییر اندازشون بدم و دوباره آپلود کنم به محل سابقشون  مشکل حل میشه؟

    این ریدایرکت های ۴۱۰ ای رو که توی افزونه یواست وارد کردم ، باید پاک کنم یا کاری  باهاشون نداشته باشم؟

    سوال آخر : دسترسی سایت من روی رباتهای گوگل بسته هستش . پس چطور گوگل این ریدایرکت ها رو اعمال کرده ؟  یا اینکه این ریدایرکتها توسط وردپرس انجام شده ؟

    سپاس فراون از التفات شما

     

ارسال یک پاسخ