رفع خطاهای گوگگل کنسول

سوال

سلام و عرض ادب

چند تا سوال داشتم :
الف : معمولا چند روز طول میکشه که ربات گوگل سایت رو دوباره بررسی کنه . راه حلی هست که اطلاع بدیم و سایت زودتر بررسی بشه؟

ب : دو تا خطا توی کنسول گوگل دارم به نام ۵xx که این خطاها مربوط به url هایی هستن که داخل قالب بودن و من این آدرس ها رو همون بدو خرید قالب حذف کردم. این خطاها رو چطور برطرف کنم؟

ج: یک خطای دیگه هست به نام crawled curently no index که باز هم مربوط url های اولیه خود قالب هستش این خطا رو چطور برطرف کنم؟

با سپاس فراوان از شما

در حال بررسی 0
, ۱۳۹۸/۹/۲۸ ۱۶:۳۱:۱۹ 2 پاسخ کاربر 0

پاسخ ها ( 2 )

    0
    ۱۳۹۸/۹/۲۹ ۱۹:۴۱:۰۹

    سلام

    الف: ربات ها به صورت منظم به سایت سر میزنند، ولی آدرس های جدید سایت(مطالبی که منتشر میکنید) رو میتونید سریع تر به گوگل معرفی کنیید تا index کنند(که انجام این کار صحیح نیست، برای کسب اطلاعات بیشتر fetch as google را جستجو کنید).

    ب: این خطا، همونطور که گفتید از سمت سرور هست، آدرس هایی وجود دارد که در سمت سرور وجود ندارند، این صفحات رو میتونید ریدایرکت ۴۰۴ کنید به صفحه ی دیگری(یا به صفحه ی اصلی) که این مورد نیز حل شود.

    ج: لینک‌هایی که در این بخش قرار می‌گیرند توسط googlebot بررسی‌شده‌اند ولی هنوز index نشده‌اند که ممکن است در آینده ایندکس شوند. دقت کنید این لینک‌ها نیازی به بررسی و ایندکس دوباره گوگل را ندارند.

    موفق باشید.

    0
    ۱۳۹۸/۹/۳۰ ۱۰:۳۷:۵۷

    سپاس از التفات بی دریغ شما

ارسال یک پاسخ