سفارشی کردن افزونه آلتیمیت ممبر

سوال

سلام

  1. در افزونه آلتیمیت ممبر در بخش حساب کاربری من ، گزینه های دانلودها وآدرس ها وجود دارند که برای سایت من کاربردی ندارند می خواهم این آیتمها را حذف کنم ؟ چه باید کرد

۲. وقتی کاربر عضو سایت نیست ولی خرید انجام داده است . حالا موقع تسویه او را الزام به ثبت نام میکنیم . و کاربر ثبت نام هم میکند . حالا وارد پنل کاربری خود می شود که این کار فرایند خرید را طولانی میکند و ممکن است از خرید منصرف شود . چه کنیم که پس از ثبت نام وارد پنل کاربری نشود.

سپاس فراوان

 


فایل پیوست

فایل پیوست
حل شد 0
, ۱۳۹۸/۷/۹ ۱۳:۳۸:۴۰ 1 پاسخ ها کاربر 0

پاسخ ( 1 )

    0
    ۱۳۹۸/۷/۹ ۱۹:۴۴:۵۳

    سلام

    برای مورد اول از افزونه YITH WooCommerce Customize My Account Page استفاده کنید، که هر گزینه ای که بهش نیاز ندارید رو میتونید حذف کنید.

    مورد دوم رو تنظیمات ووکامرس و همچنین Ultimate Member را چک کنید، باید گزینه ای داشته باشه که کاربر پس از ثبت نام به چه صفحه ای منتقل بشه(به احتمال زیاد باید داشته باشه)؛ اگر همچن گزینه ای وجود نداشت، کد زیر را در انتهاب فایل functions.php قالب اضافه کنید:

    به جای blog آدرس صفحه ای که کاربر میخواد بعد از ثبت نام انتقال پیدا کنه رو بنویسید(از قسمت پیشخوان وردپرس، وارد برگه ها بشید و ببینید آدرس برگه سبد خرید چی هست، همون رو بجای blog بزارید).

    موفق باشید.

    بهترین پاسخ

ارسال یک پاسخ