سوال در مورد b4a

سوال

سلام

ببخشید من چگونه می توانم با اپلیکیشن b4a برنامه ای طراحی کنم که وقتی فرد برنامه را برای اولین بار باز کرد، برایش برای هر بخش از برنامه راهنما نشان دهد؟
چگونه می توانم با b4a کتابی را طراحی کنم که وقتی فرد وارد مطلب شد بتواند صفحات را با دستش تغییر دهد (با دکمه یا هر چیز دیگر نه، فقط با کشیدن دست بر روی مطلب) و هنگام تغییر صفحات صدای ورق خوردن پخش شود؟
چگونه می توانم چند سوال در پایین هر مطلب بگذارم که فرد بعد از اینکه متن را خواند بتواند به سوالات پاسخ دهد؟ (سوالات تستی یا تشریحی باشد فرقی ندارد ولی بهتر است سوالات تستی باشد.) می خواهم چند سوال در مورد متن بگذارم که فرد بعد از اینکه متن را خواند به سوالات پاسخ دهد و بعد از اینکه روی دکمه پایان زد بتواند نتیجه سوالاتی که جواب داده است را ببیند. (یعنی تعداد پاسخ های صحیح، غلط، نزده و درصد کل را ببیند.)

بسته شد 0
, ۱۴۰۰/۲/۴ ۱۵:۲۴:۰۰ 1 پاسخ ها کاربر تازه 0

پاسخ ( 1 )

    1
    ۱۴۰۰/۲/۵ ۰:۱۹:۵۶

    سلام.

    با این همه سوال لابد انتظار دارید همه رو دقیق و صحیح براتون با کد و مثال آماده کنیم!!!؟!!؟!

    اولا که هر سوال باید تاپیک جداگانه داشته باشد.

    دوما عنوان سوالتون اصلا مناسب نیست.

    سوما شما باید پیش زمینه برنامه نویسی داشته باشید تا ما شمارو کمک کنیم نه این که پروژه رو بنویسیم و در اختیارتون بگذاریم.

     

    من راهنمایی در خصوص سوال اول میکنم.

    میتونید از دیتابیس آفلاین استفاده کنید و وقتی کاربر راهنمایی های طراحی شده را دید یک مقدار مثلا ۱ به دیتابیس ارسال کنید و آن را ذخیره کنید و برای برنامه کد بزنید که اگه مقدار یک رو توی دیتابیس دید، دیگر راهنمایی ها را نمایش ندهد و اگر ۰ را دید راهنمایی ها را نمایش بدهد.

     

    بقیه سوال ها رو تاپیک جدا بزنید.

ارسال یک پاسخ