عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2023 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

نحوه استفاده از دو اکانت واتساپ در یک گوشی اندرویدی

سلام

اگر دو تا شماره تلفن دارید و میخواهید روی گوشی خود واتساپ را برای هر دو شماره فعال کنید، کار بسیار ساده ای است! در این مقاله ی آموزشی به تمامی روش هایی که میتوانیم دو اکانت واتساپ را روی گوشی نصب کنیم می پردازیم، در ادام همراه بپرسم باشید.

نصب دو واتساپ در یک گوشی

نصب دو واتساپ در یک گوشی

ما چند راه حل را معرفی میکنیم که بعضی از این راه حل ها نیازی به نصب برنامه روی گوشی ندارید و در واقع از قابلیت خود گوشی استفاده میکنیم و بعضی روش ها نیاز دارد تا یک برنامه جانبی روی گوشی خود نصب کنید.

خب، ما سه راه داریم که می‌توانید با استفاده از آن می‌توانید حساب‌های دوگانه واتس‌اپ را در اندروید تجربه کنید. هر یک از این انتخاب ها دارای مزایا و حتی برخی از راحتی ها برای یک برند خاص گوشی های هوشمند هستند.

این به شما بستگی دارد که کدام یک برای شما بهترین کار را انجام می دهد. اما قبل از اینکه تصمیم بگیرید، اگر برای مطالعه هر روشی که در اینجا ارائه شده است وقت بگذارید، واقعاً مفید خواهد بود. به هر حال، شروع کنیم.

WhatsApp Business

خیلی ساده بخواهیم بگیم برنامه واتساپ در دو نسخه معمولی و بیزینس هست، که به صورت معمولی اونی که من و شما و اکثر کاربران استفاده میکنند، واتساپ معمولی هست، واتساپ Business همان واتساپ معمولی است با این تفاوت که یک سری قابلیت های بیشتری داره و برای افرادی مفید هست که کسب و کاری دارند.

به هر حال برای استفاده از واتساپ Business نیاز نیست که حتما کسب و کاری داشته باشید، بلکه میتوانید به عنوان واتساپ دوم ازش استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  آموزش تنظیمات وردپرس - تنظیمات عمومی

دانلود WhatsApp Business از گوگل پلی

ساخت نسخه دوم از برنامه ها با نصب برنامه جانبی

اگر به دلایلی نسخه WhatsApp Business را دوست ندارید، خب، برنامه های کلونر زیادی از فروشگاه Play وجود دارد که می توانید آنها را دریافت کنید. در اندروید قابلیتی داریم که میتونید از یک برنامه چند برنامه بسازید و روی گوشی نصب کنید، که اصطلاحا به این کار کلون کردن میگویند.

از آنجایی که برنامه های کلونر زیادی برای انتخاب وجود دارد، لیستی از برنامه هایی که استفاده و آزمایش کرده ایم آماده کرده ایم. این برنامه‌های شبیه‌سازی را بررسی کنید و برنامه‌ای را که فکر می‌کنید مطابق با نیازهای شماست انتخاب کنید.

برنامه های کلونری که معرفی کردم اکثرا استفادشون راحت هست، نیازی به روت شدن گوشی ندارند. البته اگه گوشی شما روت باشه از ویژگی های بیشتر برنامه میتونید استفاده کنید. اما از آنجایی که شما فقط میخواهید برای واتساپ ازشون استفاده کنید بسیار مناسب هستند.

ساخت نسخه دوم از برنامه ها با گوشی

برخی از شرکت های سازنده گوشی هوشمند به صورت پیشفرض این قابلیت را در خود جای داده اند که شما با خود گوشی بدون نیاز به نصب برنامه جانبی بتونید یک نسخه Clone یا همان نسخه دوم از برنامه ی مورد نظر خود بسازید؛ برای اینکه بدونید گوشی شما از این قابلیت پشتیبانی میکند یا نه در پایین برندهایی که این قابلیت را دارند انتخاب و نام و آدرس برنامه را گفته ایم:

مطلب پیشنهادی:  آموزش هارد ریست HUAWEI Honor 10 Lite

Vivo

  • نام برنامه: App Clone
  • آدرس: Settings > App Clone

Xiaomi

  • نام برنامه: Dual Apps
  • آدرس: Settings > Dual Apps

Samsung

  • نام برنامه: Dual Messenger
  • آدرس: Settings > Advanced Features > Dual Messenger

Oppo

  • نام برنامه: Clone Apps
  • آدرس: Settings > Clone Apps

ASUS

  • نام برنامه: Twin Apps
  • آدرس: Settings > Twin Apps

Huawei

  • نام برنامه: App Twin
  • آدرس: Settings > App Twin

Honor

  • نام برنامه: App Twin
  • آدرس: Settings > App Twin

نکته طلایی

در اینجا نکته دیگری وجود دارد که می توانید از آن برای تجربه دو اکانت واتس اپ به طور همزمان استفاده کنید. این راحت ترین راه برای یک گزینه نیست، اما برای یک راه موقت یا جایگزین کار می کند.

آیا می دانستید که می توانید با استفاده از مرورگر وب خود وارد حساب WhatsApp خود شوید؟ خوب، اگر این را نمی دانستید، در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.

  • مرحله ۱: اگر کامپیوتر یا لپ تاپ دارید آن را روشن کنید.
  • مرحله ۲: از مرورگر وب (Google Chrome یا Firefox) استفاده کنید. فقط کافیست در نوار آدرس web.whatsapp.com تایپ کنید.
  • مرحله ۳: یک کد QR را نشان می دهد که می توانید با تلفن خود که دارای حساب واتس اپ شما است اسکن کنید. توجه داشته باشید که اگر این ویژگی را برای بیش از یک بار استفاده ترجیح می‌دهید، می‌توانید در مرورگر وب گزینه “Keep me sign in” را انتخاب کنید.
  • مرحله ۴: پیام رسان واتس اپ را روی گوشی هوشمند باز کنید و روی دکمه منوی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.
  • مرحله ۵: منوی تنظیمات را بزنید. در زیر آن واتس اپ وب را انتخاب کنید.
مطلب پیشنهادی:  چه جوری از صفحه ویندوز عکس بگیریم؟

همینه! اکنون یک حساب کاربری واتس اپ دیگر روی لپ تاپ یا رایانه شخصی خود فعال دارید. در واقع می‌توانید این کار را روی تلفن هوشمند/تلفن دیگری نیز انجام دهید، اما ابتدا باید کاری انجام دهید. در گوگل کروم اندروید، منوی سه نقطه را باز کرده و «سایت دسکتاپ» را انتخاب کنید تا کد QR در آن گوشی دیگر فعال شود.

سپس با استفاده از مرورگر وب گوشی اندرویدی، حساب واتس اپ دیگری باز می شود. ما می دانیم که این کمی مشکل است، اما فقط می خواهیم به شما اطلاع دهیم که اگر بخواهید این گزینه در دسترس است.

سعی کردم تمامی روش هایی که میتوانید از دو واتساپ همزمان استفاده کنید را بیان کنم، چنانچه شما هم راه حل دیگری سراغ دارید در بخش نظرات سایت برای ما و دیگر کاربران بنوسید.

چنانچه مشکلی در رابطه با این آموزش داشتید در بخش پرسش و پاسخ سایت و یا از بخش گفتگوی آنلاین با کارشناسان بپرسم در ارتباط باشید.

موفق باشید.

درباره احمد آخوندیمدیر سایت

همیشه در تلاش برای یادگیری :) ارتباط با من: 09159352892

دنبال کردن

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.