عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2023 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

آموزش ویندوز ۱۰ – قسمت نوزدهم(مدیریت رسانه ها)

سلام

با قسمت نوزدهم از آموش ویندوز ۱۰ در خدمتتون هستیم، خوشبختانه در ویندوز ۱۰ دیگه خبری از windows media playear با اون ظاهر ساده نیستیم، بلکه به صورت پیشفرض یک موزیک پلیر و یک ویدئو پلیر نسبتا جذاب هستیم که در ادامه باهاشون بیشتر آشنا میشیم، تا انتهای مقاله همراه بپرسم باشید.

مدیریت رسانه

مدیریت رسانه

ویندوز ۱۰ راه های متعددی را برای کار با فایل های رسانه ای (موسیقی و ویدئو) ارائه می دهد. برخی از ویژگی‌های مورد نیاز برای مدیریت این فایل‌ها در ویندوز ادغام شده‌اند تا دسترسی شما به آن‌ها را آسان‌تر کند. برای مثال، اگر یک فایل موسیقی را انتخاب کنید تا پخش شود، به صورت یک منو بالای TaskBar یا نوار وظیفه نشان داده میشود.

نرم افزارهای پیشفرض ویندوز برای پخش فیلم و آهنگ

میتوانید به صورت دلخواه از چند برنامه برای پخش آهنگ و فیلم استفاده کنید، که در ویندوز ۱۰ به راحتی میتوانید انتخاب کنید که با چه برنامه ای فایل پخش شود.

برای فایل های موسیقی، ویندوز شامل Windows Media Player سنتی است. با این حال، نسخه‌های جدید ویندوز شامل برنامه Groove Music (که قبلاً به نام Xbox Music شناخته می‌شد) نیز می‌شوند.

media_application

media_application

برای فایل‌های ویدئویی، در ویندوزهای قبلی از Windows Media Player نیز استفاده میکرد، اما اکنون برنامه Movies & TV جایگزین آن شده است.

Movies & TV

Movies & TV

انتخاب نرم افزار دلخواه برای پخش آهنگ و فیلم

در ویندوز ۱۰ میتوانید به صورت دلخواه هر نرم افزاری که دوست دارید برای پخش آهنگ و فیلم نصب کنید و آن را انتخاب کنید، برای اینکار پس از اینکه نرم افزار خود را نصب کردید. روی فیلم یا آهنگ مورد نظر راست کلیک کنید و گزینه Open With را انتخاب کنید، مانند تصویر زیر نرم افزارهایی که از فایل شما پشتیبانی میکنند نمایش داده میشوند که میتوانید به دلخواه یکی را انتخاب کنید.

انتخاب نرم افزار دلخواه

انتخاب نرم افزار دلخواه

پیشنهاد ما برای نصب نرم افزار پخش فیلم و آهنگ

برای پخش آهنگ میتوانید از نرم افزار قدرتمند و رایگان AIMP استفاده کنید، برای دانلود کلیک کنید.

مطلب پیشنهادی:  آموزش css - قسمت هفتم(Margin)

برای پخش فیلم هم میتوانید از نرم افزار سبک و رایگان MPC استفاده کنید، برای دانلود کلیک کنید.

موفق باشید.

اگر سوالی در رابطه با این آموزش داشتید، می توانید در بخش پرسش و پاسخ سایت یا از بخش گفتگوی آنلاین با کارشناسان ببپرسم مطرح کنید.

موفق باشید.

درباره احمد آخوندیمدیر سایت

همیشه در تلاش برای یادگیری :) ارتباط با من: 09159352892

دنبال کردن

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.