عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2023 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

سورس ساخت مولتی پنل و کنترل کردن ابزارهای آن در بیسیک فور اندروید

با سلام
با یک سورس کاربردی بیسیک فور اندروید در خدمتتون هستیم، در این سورس کد نحوه ساخت مولتی پنل پیشرفته به همراه کنترل ابزارهای آن را به شما عزیزان ارائه میدهیم، پس با بپرسم همراه باشید.

سورس ساخت مولتی پنل و کنترل کردن ابزارهای آن در بیسیک فور اندروید

وظیفه مولتی پنل چیست؟

مولتی پنل در حقیقت یک پنل است که در یک لیوت مشخص بارگذاری میشود و این پنل در خود میتواند ویوهای مختلف و متعددی را جای دهد و مثلا با استفاده از یک حلقه فور، میتوان به تعداد دلخواه از این پنل ها ساخت و نمایش داد.

در این سورس کد ما آمده ایم و یک مولتی پنل به همراه یک دکمه و یک چک باکس ساختیم و آن را چند باری تکرار کرده ایم. چیزهایی که خیلی مهم است در ساخت مولتی پنل رعایت شود، فاصله بین هر پنل است که باید دقیق تنظم شود تا اولا این که پنل ها توی هم نیایند و ثانیا اینکه پنل ها از هم زیاد فاصله نداشته باشند.

اما مسئله مهمتر این است که بتوان از هرکدام از این پنل ها به صورت مجزا استفاده کرد یعنی اینکه مثلا وقتی رو دکمه پنل دوم کلیک میشود، دستورات مربوط به دکمه پنل دوم اجرا شود. چرا این مقوله مهم است؟! چون در اصل همه این پنل ها، یکی هستند اما ما با یک حلقه آن ها را به تعداد دلخواه درآورده ایم پس طبیعی است که فقط یک واکنش داشته باشد اما در این سورس یاد میگیرد که چه کار کنید که ابزارهای هر پنلی واکنش مخصوص به خود را داشته باشند.

مطلب پیشنهادی:  ترفندهای جالب گوگل

این مینی سورس کاربردی را از دست ندهید، در پایان میتوانید سورس را رایگان دریافت کنید.

موفق  باشید.


دانلود: سورس مولتی پنل پیشرفته b4a


پيش نمايش: کليک کنيد


حجم: 59 کیلوبایت


رمز فايل فشرده: www.beporsam.ir



اگر در رابطه با مطلب بالا سوالي يا مشکلي داريد ميتوانيد سوال خود را در سايت بپرسيد، کاربران سايت پاسخگوي سوالات شما خواهند بود.


عضويت در سايت


پرسيدن سوال


درباره مرتضی صباغیهمکار سایت

💎 اپ های من در مایکت https://myket.ir/developer/dev-53936 گروه تلگرامی MR.B4A ( سورس کد و کتابخانه ) https://t.me/programmingwithb4a

دنبال کردن

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.