عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2023 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

سورس ریش تراش بیسیک فور اندروید(همراه با توضیح خط به خط کدها)

سلام

با مینی سورس جذاب بیسیک فور اندروید در خدمتتون هستیم، این سورس که ریش تراش نام دارد با کمک سنسور حرارتی گوشی کار میکند به این صورت که وقتی گوشی را به صورت نزدیک کنید، ریش تراش روشن و در صورت دور شدن خاموش میشود، برای دریافت سورس در ادامه همراه بپرسم باشید.

سورس ریش تراش b4a

سورس ریش تراش b4a

این سورس بسیار ساده اما بسیار کاربردی است، این برنامه به این صورت عمل میکند که وقتی برنامه را اجرا میکنید؛ تصویر یک ریش تراش را میبینید که خاموش است زمانی که آن را روشن کنید و به محض این که به صورتتان نزدیک کنید، ویبره گوشی شروع به کار میکند همچنین صدای ماشین ریش تراش هم به گوش میرسد.

این سورس با سنسور مجاورتی یا همان Proximity کار میکند کار این سنسور این است که زمانی که گوشی را به جسمی نزدیک میکنید، فاصله آن جسم را با فاصله خود گوشی تشخیص میدهد. زمانی که فاصله را تشخیص داد دیگر میتوان عملات مورد نیاز را روی گوشی انجام داد.

حالا در این سورس ما سورس را طوری طراحی کردم که بد از روشن کردن ماشین ریش تراش، به محض نزدیک کردن گوشی به صورتتان، صدای ماین ریش تراش بیشتر شده و گوشی ویبره میزند .خط به خط این سورس در درون سورس توضیح فارسی دارد.

در پایان میتوانید سورس را رایگان دریافت کنید.

موفق باشید.

مطلب پیشنهادی:  آموزش پاورپوینت - قسمت دوم(ذخیره فایل)

دانلود: سورس ریش تراش b4a


پيش نمايش: کليک کنيد


حجم: 2 مگابایت


رمز فايل فشرده: www.beporsam.ir


کافیست سورس را توسط b4a اجرا کنید و توضیحات ارائه شده درون فایل را بخوانید


اگر در رابطه با مطلب بالا سوالي يا مشکلي داريد ميتوانيد سوال خود را در سايت بپرسيد، کاربران سايت پاسخگوي سوالات شما خواهند بود.


عضويت در سايت


پرسيدن سوال


درباره مرتضی صباغیهمکار سایت

💎 اپ های من در مایکت https://myket.ir/developer/dev-53936 گروه تلگرامی MR.B4A ( سورس کد و کتابخانه ) https://t.me/programmingwithb4a

دنبال کردن

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.