عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2023 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

سورس کد دفترچه تلفن زبان C

سلام

با یک سورس از زبان C در خدمتتون هستیم، سورس کد دفترچه تلفن که می تواند اطلاعات دفترچه تلفن شخص را ثبت کند. این سیستم عملکرد ساده ای دارد که می تواند شماره تلفن افراد + مشخصات را ذخیره کند. هدف این سیستم ارائه روشی کارآمد برای ذخیره جزئیات تلفن شخص است. در ادامه برای دریافت سورس همراه بپرسم باشید.

سورس دفترچه تلفن زبان C

سورس دفترچه تلفن زبان C

سورس کد دفترچه تلفن در یک برنامه کنسول ساده ایجاد شده است، برنامه به شدت با الگوریتم رمزگذاری محافظت می شود، برای دسترسی به برنامه باید رمز عبور صحیح را وارد کنید. کاربر می تواند کار ساده ای را در سیستم انجام دهد، او می تواند اطلاعات تلفن شخص، جزئیات شخص را جستجو کند، تمام داده های شخص فعلی را نمایش دهد، داده های شخص فعلی را تغییر دهد. این سیستم می تواند تمام قابلیت های مورد نیاز شما را برای مدیریت و سازماندهی اطلاعات دفترچه تلفن در اختیار شما قرار دهد. این سورس کد فقط برای مقاصد آموزشی است، شما می توانید آن را مطابق با نیاز خود تغییر دهید. این سیستم از یک ویژگی ساده CRUD برای افزایش ظرفیت مدیریت داده ها با افزودن، حذف، خواندن، به روز رسانی داده ها استفاده می کند. تمام داده های وارد شده به عنوان پسوند فایل متنی ذخیره می شوند. سورس کد دفترچه تلفن با زبان برنامه C توسعه یافته است که برخی از مطالب آموزشی را به منظور کمک به گسترش دانش برنامه نویسی شما ارائه می دهد.

سورس کد دفترچه تلفن با استفاده از C دارای ویژگی های زیر است:

  • اضافه کردن مخاطبین
  • جستجو کردن
  • فهرست
  • ویرایش مخاطب
  • حذف مخاطب
مطلب پیشنهادی:  فشرده سازی فایل، پوشه و درایو در ویندوز 11 بدون نرم افزار

سورس کد دفترچه تلفن تنها با استفاده از زبان C ساخته شده است. امیدواریم که این سیستم بتواند شما را به آنچه که به دنبال آن هستید برساند.

در پایان میتوانید سورس را رایگان دریافت کنید.

موفق باشید.


دانلود: سورس ذفترچه تلفن C


پيش نمايش: کليک کنيد


حجم: 56 کیلوبایت


رمز فايل فشرده: www.beporsam.ir


کافیست سورس را توسط محیط های برنامه نویسی مثل ویژال استودیو اجرا کنید


اگر در رابطه با مطلب بالا سوالي يا مشکلي داريد ميتوانيد سوال خود را در سايت بپرسيد، کاربران سايت پاسخگوي سوالات شما خواهند بود.


عضويت در سايت


پرسيدن سوال


درباره مرتضی صباغیهمکار سایت

💎 اپ های من در مایکت https://myket.ir/developer/dev-53936 گروه تلگرامی MR.B4A ( سورس کد و کتابخانه ) https://t.me/programmingwithb4a

دنبال کردن

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.