عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2020 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

سورس کد بازی خانه سازی #c

سلام

با سورس بازی سی شارپ در خدمتتون هستیم؛ این سورس که به خانه سازی با همان Tetris معروف است یک بازی یک نفره با ظاهر نسبتا ساده می باشد که می بایست با تکه های پازل سطح به سطح پر کنید و از بین ببرید تا امتیاز بیشتری کسب کنید، برای دانلود سورس در ادامه همراه بپرسم باشید.

سورس بازی خانه سازی #C

سورس بازی خانه سازی #C

بازی خونه سازی یک بازی تک نفره است که همان بازی قدیمی خونه سازی است که همه ما می شناسیم. این نرم افزار از چندین انیمیشن و تصویر برای نمایش گیم پلی بازی تشکیل شده است. هدف برنامه این است که به شما نشان دهد که چگونه در زبان برنامه نویسی سی شارپ بتوانید یک بازی دوبعدی بنویسید.

درباره برنامه:

بازی خونه سازی در قالب یک برنامه  ساده ایجاد شده است که به شما امکان می‌دهد بلافاصله و بدون هیچ مقمه ای بازی را انجام دهید. بازیکن می تواند بازی را به وسیله کیبرد انجام دهد. (کلید چپ و راست روی کیبرد برای چرخش خانه ها و کلید پایین برای سرعت بیشتر پایین آمدن خانه ها استفاده میشود). وقتی که با استفاده از خانه ها، یک سطح یکسانی از بلوک ها را بسازید، امتیاز دریافت میکنید و این امتیاز در بازی ثبت میشود. وقتی که صفحه بازی از خانه ها پر شد، بازی به پایان خواهد رسید. این برنامه فقط برای اهداف آموزشی است، شما می توانید آن را مطابق با نیاز خود تغییر دهید. بازی خاه سازی توسط اسکریپت برنامه نویسی C# ساخته شده است که به مبتدیان کمک می کند تا یاد بگیرند که چگونه یک بازی ساده ایجاد کنند.

مطلب پیشنهادی:  سرویس سامسونگ رایگان چیست و چگونه آنرا خاموش کنیم؟

ویژگی های این سورس کد:

  • رابط کاربری گرافیکی
  • این پروژه شامل یک گرافیک بیس است که در نهایت بازی خانه سازی اصلی را تکرار می کند.
  • این پروژه با یک رابط کاربری ساده طراحی شده است.
  • این پروژه از یک تابع کنترل اولیه استفاده می کند تا بتوان به راحتی با کیبرد بازی را کنترل کرد.

بازی خانه سازی تنها با استفاده از زبان سی شارپ ساخته شده است. امیدوارم که این سورس کد بتواند شما را به آنچه که به دنبال آن هستید کمک کند.

در پایان میتوانید سورس را رایگان دریافت کنید.

موفق باشید.


دانلود: سورس بازی خانه سازی #C


پيش نمايش: کليک کنيد


حجم: 330 کیلوبایت


رمز فايل فشرده: www.beporsam.ir


کافیست سورس را توسط ویژال استودیو اجرا کنید


اگر در رابطه با مطلب بالا سوالي يا مشکلي داريد ميتوانيد سوال خود را در سايت بپرسيد، کاربران سايت پاسخگوي سوالات شما خواهند بود.


عضويت در سايت


پرسيدن سوال


درباره مرتضی صباغیهمکار سایت

💎 اپ های من در مایکت https://myket.ir/developer/dev-53936 گروه تلگرامی MR.B4A ( سورس کد و کتابخانه ) https://t.me/programmingwithb4a

دنبال کردن

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.